Bedankt voor jullie reactie en nog zo snel ook.
@Alexandra ik ben heel erg benieuwd wat je nou precies gaat doen met die bica (idd een stuk prettiger dan dat hele lange woord). Misschien iets dat voor mij ook goed is?
@ Lia Maizena is zonder e-nummers, maar het is idd zetmeel.
Maar het is zo weinig wat je gebruikt, niet meer dan bijvoorbeeld het kopje van een wattenstaafje of minder. Dan is het van die hoeveelheid 1/3. Het helpt goed, vandaar dat ik het eigenlijk wil blijven gebruiken. Maar misschien kan het ook zonder de maizena, ga ik ook proberen.
Zo'n ozonapparaat is dat kostbaar en gebruik je er zelf een? Zo ja, kun je die aanbevelen?
Die grote reiniging van AM ga ik eens bestuderen. Misschien is dat wat. Ik zie ook die klysma's staan die wil ik ook wel uitproberen, maar dat vind ik tegelijk ook een hoop gedoe. Op de grond gaan liggen in mijn douche zie ik ook niet zitten, te weinig ruimte en ook geen wc in de buurt. Dus dat moet ik nog even uit zien te piekeren.
Ik heb ook het een en ander gelezen over waterverbetering/zuivering. Daar wil ik ook graag iets mee doen, maar er zijn zoveel mogelijkheden. Waterzuiveringskannen, waterwervelaars, die memongevallen - maar die zijn sowieso al te kostbaar dus die vallen af - osmose waterfilters etc. Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus daar wil ik ook graag wat adviezen die me alvast een beetje in de goede richting kunnen helpen.
Ik heb inmiddels wel de vitamine-c douche, wat goed bevalt. Alleen spoelde ik mijn mond en gebit ook altijd met de gerichte straal van de douchekop, kan dat nog wel nu er vitamine c inzit of is dat te zuur voor je tanden?
Ik wil ook graag een antwoord op hoever de zapper bij mijn hoofd vandaan moet blijven ivm de amalgaam vullingen, Mike had het erover dat dat niet goed was, dus ik wil wel graag de juiste afstand handhaven. Ook of je fruit en groente kunt afspoelen met H202 oplossing en of je je tandenborstel in h202 kunt zetten om te reinigen/fris te houden.