Hack

Teruggeplaatst. Waarom jij voortdurend met dit probleem te maken hebt, weet ik niet. Wim, is Lievergezond te 'ontspammen'?

Mike

Dag Wim, ik kan me herinneren dat er een topic was die 'quotes en uitspraken' heette of zoiets. Kun je die terughalen of is die er al?

Mark

hoi Wim ik heb nog een verzoek: de rubriek die specifiek ging over haarmineraalanalyse of haartesten, die bestaat kennelijk ook niet meer.
Kun je die misschien ook herstellen? Dank alvast!

hoi Wim, dat met die haaranalyse is niet gelukt. Jammer maar helaas. En de rubriek "probiotica"? Daar stond toch wel al veel relevante info in opgesomd. Alweer dank. Ik kan wel een nieuwe rubriek aanmaken, maar zonde als die andere ook teruggehaald kan worden. Dr. Mercola heeft weer nieuwe info over dit onderwerp (vind ik zelf) dat ik binnenkort ga plaatsen.

Hoi Win,

Kan je als je wat tijd hebt het voorsteltopic van watisgezond- 100%leven terugplaatsen? Daar staat veel info over ontgifting en ik wil het weer doornemen. Bedankt!

Test of dit dan wel lukt, want er zijn heel veel topics waarop ik niet meer kan reageren.

Fijn, dit lukt wel dus bij deze dan maar gelijk een bericht aan Jhanne:

Helaas kan ik in jouw draadje geen reactie meer plaatsen, evenals onder mijn eigen voorsteltopic en andere berichten niet meer. Hopelijk lees je dit berichtje wel.

We hadden het eerder over fase 1 en 2 in de leverontgifting. Ik heb de website terug gevonden waar hierover meer informatie te vinden is. Zoals je zal zien staat grapefruit er ook genoemd.

http://chronische-vermoeidheidssyndroom.pilliewillie.nl/cvs-me/cvs.me.ontgifting.lever.5.php

@Jhanne:

Helaas kan ik in jouw draadje geen reactie meer plaatsen, evenals onder mijn eigen voorsteltopic niet meer. Hopelijk lees je dit berichtje wel.

We hadden het eerder over fase 1 en 2 in de leverontgifting. Ik heb de website terug gevonden waar hierover meer informatie te vinden is. Zoals je zal zien staat grapefruit er ook genoemd.

http://chronische-vermoeidheidssyndroom.pilliewillie.nl/cvs-me/cvs.me.ontgifting.lever.5.php

Hoi Wim,

Ik wil graag ook de nachtschade onderwerpen lezen, maar die zijn er niet meer. Vroeger kon ik ze zien op google, met niet werkende link, alleen de onderwerpen. Ook dat voorsteltopic van 100% leven, watisgezond vind ik erg interessant voor mensen die aan het ontgiften zijn. Als je wat tijd hebt kan je ze terugplaatsen?

Bedankt!

Het is mij opgevallen als ik het 'weston price forum' opzoek via google.nl het forum niet meer bij de zoekresulaten naar voren komt. Bij de zoekmachine (duck duck go in dit geval) die ik tegenwoordig gebruik is het de 1e hit. Volgens mij was het forum vroeger gewoon via google bereikbaar. Als ik het forum op google zoek in combinatie met een zoekterm, bijvoorbeeld een topic titel, dan is het forum wel vindbaar. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Het zou jammer zijn als daardoor het forum moeilijker vindbaar wordt voor mensen.

Wat jij schrijft Acquired taste viel mij ook al op, plus dat het zoeken in google naar rubrieken van Westonprice.nl niet meer zo makkelijk is sinds de hack en het lijkt ook alsof de achterstand niet meer wordt ingehaald.

Ik heb een paar dagen terug geschreven:
Een privacyherinnering op Google.

Dit bericht krijg ik nu op mijn computer en dan kan ik het lezen en op akkoord klikken.
Hebben jullie dat ook en is dat safe?

Nu kon ik gisteren niets anders meer doen dan het te lezen en akkoord te gaan, mijn computer weigerde alle verder klikken op de computer. Ik hoop dat dit niets verkeerds geweest is.

https://www.startpage.com/ned/protect-privacy.html?hmb=1

StartPage beschermt uw privacy!

StartPage, en haar zuster-zoekmachine Ixquick zijn de enige zoekmachines die door onafhankelijke privacy-instanties zijn gecertificeerd en die uw IP adres niet opslaan noch uw zoekgedrag volgen.

Uw privacy is in gevaar!

Iedere keer dat u met een gewone zoekmachine zoekt, worden uw persoonlijke zoekgegevens opgeslagen. De grote zoekmachines slaan uw IP adres op en gebruiken traceerbare cookies om uw zoektermen, het tijdstip van uw zoekopdracht, en de links waar u op klikt bij te kunnen houden. Deze informatie wordt opgeslagen in grote databases.

Deze zoekopdrachten geven een enorme hoeveelheid persoonlijke informatie over u prijs, zoals uw interesses, uw familie omstandigheden, uw politieke overtuiging, uw medische situatie, en hoogstwaarschijnlijk nog veel meer. Deze informatie is het moderne goud voor marketeers, overheids-functionarissen, "black-hat" hackers en criminelen - deze zouden allemaal erg graag beschikken over uw privé-zoekinformatie.

Waarom zou u zich zorgen moeten

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan