Hack

Het probleem met de reactieteller zoals we een tijdje geleden beschreven hebben is er nog: https://www.fatsforum.nl/topic/hack/page/12/#post-118822
Enkele 1e pagina's heb ik nu wel vaak genoeg gezien. ;-)

Als het te lastig is om te fiksen; Is het dan een idee die topics op slot te zetten met een link naar een nieuwe draad met (bijna) dezelfde titel? (en in de 1e nieuwe post ook een link)
Teruglezen blijft dan mogelijk.
 
JP, kan in de support van de forumsoftware geen oplossing vinden.
Maar rechts van de topic titel staan de pagina nummers. Klik het meest rechtse vierkantje aan met het hoogste pagina nummer, dan enkel naar onder scrollen.
Wim
 
Dan blijven we met z'n allen klikken en scrollen,
of eenmalig een slotje en nieuwe draad?
(ik ben er ondertussen wel aan gewend, maar vind het ook voor nieuwkomers slordig en niet nodig)
 
Mike,

Ik wilde kijken voor de email adressen van Golden en Watisgezond maar ik zie dat ik dat niet meer op kan zoeken in het 'dashboard'. Is er misschien iets aangepast of heeft het te maken met het probleem wat er was met een andere naam bij mijn oudere posten?

Ik zie nu dat er onder mijn naam 'bijdrager' staat en geen 'moderator' meer.

Lia
 
Wim,

Ik zie in een ouder topic dat de posten van Haydarpasa onder de naam Simone staan. En het is toch echt een man hoor. ;-)

Lia
 
Zo zijn er helaas veel meer, dat komt omdat na de hack bij de import van de oude database in het nieuwe forum veel personen een ander id# hebben gekregen die niet meer corresponderen bij de topics waar het originele id# aan is gekoppeld.
Ondoenlijk om allemaal na te lopen en te repareren. Helaas geen kwestie van even id's wijzigen, er zijn meer dingen door elkaar geraakt.
Wim
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.956
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan