Hack

Ik denk dat 1 van de belangrijkste aspecten van een sterke come-back de Google index is.

Probeer anders ook zoveel mogelijk content nog via Google terug te krijgen als dat mogelijk is.

Een oude backup terugzetten op een nieuwe installatie van dezelfde software zou niet moeten uitmaken. Je kunt data conversie doen als de te importeren data correct is en je de mapping weet uit te dokteren. Een beetje IT-er kan dat.

Maar ja, het begint wel bij het uberhaupt hebben van een backup.
 
Deze nieuwe opmaak v d website is gebruiksvriendelijker en het navigeert prettiger. De inhoud was al goed..en ik denk dat een bezoeker hierdoor langer blijft hangen en misschien wel net zo verslingerd raakt als ik.



 
Mike, aangezien er al zoveel bekend is over het feit dat mensen in de wereld de mond wordt gesnoerd was ik er altijd al bang voor dat dit zou gaan gebeuren bij dit forum, resp. bij jou als persoon.
Je hebt het nooit over geld gehad maar als een eventueel nieuw comp.programma te duur is maar wel gewenst zuden we met elkaar geld bijeen kunnen brengen denk ik. allemaal een beeje is veel.
Vraag is dan wel of duurdere programma,s niet ook gehackt kunnen worden.
Ik maak nooit backup,s, ik heb ook te weinig verstand van conputers, gelukkig mijn zonen wel.
Ik ga dat toch maar eens met ze bespreken.
 
forum is vrij makkelijk te hacken, dat is althans mijn ervaring met andere web fora waar ik rond hing en de boel gehackt werd.

Eigenlijk is de dader altijd een ontevreden bezoeker die loopt te klieren, meer zou ik er echt niet achter zoeken, anders was het wel wat beter uitgevoerd.

Zonde voor alles wat verloren is gegaan, maar goed dat we terug zijn.
 
Janse, weinig aan te doen. Er zijn ook topics waarin bepaalde posts aan mij worden toegeschreven, beter om je te richten op het hier en nu en de toekomst.

Mike
 
Ik twijfelde nog een beetje over complottheorie ja of nee, maar nu ik zie dat mijn WAPF chapter Limburg topic is verdwenen weet ik het zeker ;)

In elk geval fijn dat alles weer een beetje loopt, idd hartelijk dan aan Juglen.
 
Zeker balen dit, maar gelukkig zijn we weer in de lucht!

En inderdaad.. Ik zei meteen tegen m'n partner: doelgerichte hack!
 
Dagelijks wordt er ingebroken op websites en forums, dit gebeurt ook door automatische software die het internet afzoekt naar websites met verouderde software. Daarvan worden dan lijsten gegenereerd. Na enige tijd wordt er dan echt ingebroken. (ik heb zelf testen gedaan met een virtuele test machine aan internet met oudere software en dit gedrag gezien). Het kan natuurlijk ook een gerichte aanval zijn geweest. Ze komen altijd een keer binnen.

Via het web.archive.org kun je nog veel terug vinden en indien zinvol opnieuw plaatsen. Laat je niet ontmoedigen om informatie met elkaar te delen. Er zal digitaal informatie verloren zijn gegaan, maar de kennis is nog steeds aanwezig bij alle forumleden. Vooruit kijken en verder gaan op deze weg.
Net zoals Gerard aangeeft backups maken ook van je thuis computer en deze los gekoppeld van je computer bewaren. Als je een wachtwoord hier op de site gebruikt voor andere websites, verander dan ook daar je wachtwoord.

Mike, Juglen bedankt om in jullie vrije tijd de site weer in de lucht te krijgen!

Be Happy
 
Vrouwelijke rondingen is ook verdwenen.

Mike

Over vrouwelijke rondingen gesproken...
Volgens mij is die verhitte discussie van enige weken geleden, over borstvoeding ook verdwenen.

 
Ik ben blij dat het forum weer draait. Erg jammer van alle verloren informatie, maar deze zit inderdaad zoals Happy al schrijft onuitwisbaar in veel hoofden van de forumleden en zal zeker weer hier geschreven worden.
Een bewuste aanval zou me niet verbazen. Jaja, ook ik pas keurig in de DSM versie van complotdenker ;)
Bedankt harde werkers voor het snel weer online krijgen van het forum!
 
Er is inderdaad een hoop verloren gegaan, heel spijtig, maar nu hoeven we niet steeds te verwijzen naar oude topics ;)
 
Zei ik ook meteen, een gerichte hack joh!
Mike, ik zei laatst nog in de Syrië topic dat jij vast nauwlettend in de gaten word gehouden. Nou dat klopt dus blijkbaar.

Typisch ook dat vooral die Tarik onderwerpen zijn gewist.
Gelukkig zijn we er weer allemaal en hopelijk blijft dat zo!
 
Er is inderdaad een hoop verloren gegaan, heel spijtig, maar nu hoeven we niet steeds te verwijzen naar oude topics ;)

Mogen alle nieuwe mensen weer oude vragen gaan stellen :D
 
Er tekent zich langzaam een profiel van de dader(s) af. Ik noem geen namen, want ik kan het (helaas) niet hard maken, maar een goede verstaander...

Het forum werd 2 dagen na het congres gehackt en de topic over het congres van 2014 en 2015 is in zijn geheel verwijderd. Ik heb nooit de vuile was buiten gehangen, maar jullie moeten weten dat ik kort na het eerste congres van 2014 ben gebroken met mijn mede-organisatoren, waarvan er 1 handig is met ICT. Afgunst vanwege het feit dat er opnieuw een succesvol congres heeft plaatsgevonden met een andere (betere) organisatie?

Naderhand (in 2014) is er ook een poging gedaan om achter mijn rug mij zwart te maken bij niemand minder dan Sally Fallon. Sally liet echter weten dat ze falikant achter mij staat, omdat niemand in Nederland meer heeft gedaan voor het WAPF-gedachtengoed dan ik en zij mij hier zeer dankbaar voor is. Dit heeft ze ook na het recente congres opnieuw heeft laten weten. Jaloezie omdat Sally opnieuw onze hoofdspreker was?

Topics met hete hangijzers als Syrie, De doodsstrijd van de dollar en De relatie tussen mensen en varkens zijn of in zijn geheel verdwenen of vanaf een bepaalde datum. Dit betekent dat de dader(s) een probleem hadden met de meer politieke informatie hier op het forum. Bedenk dat ik me ook vaak politiek incorrect uitlaat over feminisme en over het blanke ras. Mijn posts over het theater van Tarik waren denk ik de druppel. Deze werden eveneens rond de datum van het congres geplaatst. Dat is kennelijk een bron van ergernis geweest en deze persoon of personen moeten de overtuiging hebben gehad dat het hier enkel over WAPF en voeding zou moeten gaan en nergens anders over.

Dat verklaart ook waarom topics over o.a. kwikontgifting zijn verdwenen. Het is teveel 'out of the box' geweest voor de dader(s). De mensen die achter mijn rug om hun beklag hebben gedaan bij Sally hebben de volgende kritiekpunten opgeschreven naar haar:

- Mike wil de Nederlandse David Icke of Alex Jones worden en verliest zichzelf in 'complottheorieen'.
- Mike besteedt aandacht aan dubieuze protocollen, zoals leverreinigingen en ketogene voedingspatronen.
- Mike is vrouwonvriendelijk en blaft iedereen af.
- Mike is onverdraagzaam richting Paleo en andere voedingspatronen die raakvlakken vertonen met WAPF.
- Mike bezoedelt het WAPF-gedachtengoed met zijn eigen persoonlijke agenda.

Een zeer berucht ex-forumlid heeft eveneens een email achter mijn rug om naar Sally gestuurd met soortgelijke kritiekpunten. Geen idee of deze persoon handig is met computers, maar anders kun je ook iemand vinden die dit wel is. Deze doelgerichte hack komt zeer overeen met bovengenoemde grieven tegen mij. Kortom, ik leg de verdenking vooral neer bij een aantal lui die al pogingen in het verleden hebben ondernomen om mij buitenspel te zetten.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan