Er tekent zich langzaam een profiel van de dader(s) af. Ik noem geen namen, want ik kan het (helaas) niet hard maken, maar een goede verstaander...
Het forum werd 2 dagen na het congres gehackt en de topic over het congres van 2014 en 2015 is in zijn geheel verwijderd. Ik heb nooit de vuile was buiten gehangen, maar jullie moeten weten dat ik kort na het eerste congres van 2014 ben gebroken met mijn mede-organisatoren, waarvan er 1 handig is met ICT. Afgunst vanwege het feit dat er opnieuw een succesvol congres heeft plaatsgevonden met een andere (betere) organisatie?
Naderhand (in 2014) is er ook een poging gedaan om achter mijn rug mij zwart te maken bij niemand minder dan Sally Fallon. Sally liet echter weten dat ze falikant achter mij staat, omdat niemand in Nederland meer heeft gedaan voor het WAPF-gedachtengoed dan ik en zij mij hier zeer dankbaar voor is. Dit heeft ze ook na het recente congres opnieuw heeft laten weten. Jaloezie omdat Sally opnieuw onze hoofdspreker was?
Topics met hete hangijzers als Syrie, De doodsstrijd van de dollar en De relatie tussen mensen en varkens zijn of in zijn geheel verdwenen of vanaf een bepaalde datum. Dit betekent dat de dader(s) een probleem hadden met de meer politieke informatie hier op het forum. Bedenk dat ik me ook vaak politiek incorrect uitlaat over feminisme en over het blanke ras. Mijn posts over het theater van Tarik waren denk ik de druppel. Deze werden eveneens rond de datum van het congres geplaatst. Dat is kennelijk een bron van ergernis geweest en deze persoon of personen moeten de overtuiging hebben gehad dat het hier enkel over WAPF en voeding zou moeten gaan en nergens anders over.
Dat verklaart ook waarom topics over o.a. kwikontgifting zijn verdwenen. Het is teveel 'out of the box' geweest voor de dader(s). De mensen die achter mijn rug om hun beklag hebben gedaan bij Sally hebben de volgende kritiekpunten opgeschreven naar haar:
- Mike wil de Nederlandse David Icke of Alex Jones worden en verliest zichzelf in 'complottheorieen'.
- Mike besteedt aandacht aan dubieuze protocollen, zoals leverreinigingen en ketogene voedingspatronen.
- Mike is vrouwonvriendelijk en blaft iedereen af.
- Mike is onverdraagzaam richting Paleo en andere voedingspatronen die raakvlakken vertonen met WAPF.
- Mike bezoedelt het WAPF-gedachtengoed met zijn eigen persoonlijke agenda.
Een zeer berucht ex-forumlid heeft eveneens een email achter mijn rug om naar Sally gestuurd met soortgelijke kritiekpunten. Geen idee of deze persoon handig is met computers, maar anders kun je ook iemand vinden die dit wel is. Deze doelgerichte hack komt zeer overeen met bovengenoemde grieven tegen mij. Kortom, ik leg de verdenking vooral neer bij een aantal lui die al pogingen in het verleden hebben ondernomen om mij buitenspel te zetten.
Mike