Hack

Juglen gaat kijken naar die redirect. Ik heb als beheerder veel meer mogelijkheden dan voorheen en de nieuw aangemaakte topic Vaccins is inmiddels samengevoegd met de bestaande topic over vaccinaties.

Mike
 
Er was geen hack en je hebt zelf het forum offline gehaald en het idee van een hack verkocht om je ideeën kracht bij te zetten.

Je was niet de enige met die gedachte.
 
Ik herhaal:



Inderdaad, Mitch, je hebt me ontmaskerd. Ik ben een agent in dienst van de overheid die gecontroleerde oppositie uitvoert.

Mike

 
Even over het nieuwe forum, ik zag een pas dat er onderaan elk topic iets stond waar je op kon klikken, zodat je via email een bericht krijgt als er gereageerd is in dat topic.

Dit lijkt me erg handig, maar nu zie ik dat vakje niet meer staan dat je aan kon vinken?
 
Het alleen lezen forum was in het begin, na de hack, nog goed gevuld. Dus ik denk dat er wat overbodige stukken zijn weggedaan?
 
Ik ga het alleen lezen-forum weer in ere herstellen, evenals bepaalde belangrijke topics als De relatie tussen mensen en varkens. De komende dagen heb ik nog genoeg te doen!

Mike
 
Mike ik heb mijn pc gescand op virussen en geen 1 aangetroffen .
Mag ik nu please weer updates via de mail ???
Het maakt het forummen veel plezieriger .
 
Erg jammer dat er zo veel (belangrijke) topics verdwenen zijn.
Helaas kan ik mijn eigen gestarte topic '' Alternatieven voor echo's zwangerschap ''
ook niet terug vinden.. al is dat helemaal niet zo'n enorm belangrijk topic..
Toch vreemd..
 
Mike ik heb mijn pc gescand op virussen en geen 1 aangetroffen .
Mag ik nu please weer updates via de mail ???
Het maakt het forummen veel plezieriger .

Waarom zou je geen notificatie e-mail mogen ontvangen als je een computer virus hebt? Die link begrijp ik niet.
 
We kregen tig password requests van het emailadres van mijnlijf. We moesten haar om die reden blokkeren, om te voorkomen dat de site weer platgelegd zou worden. Het kan te maken hebben met een virus in haar computer. Inmiddels is ze (op proef) weer gebruiker gemaakt. Ik begrijp echter dat er nu geen optie meer is om via email op de hoogte te kunnen worden gehouden over reacties op posts? Ik ben even in de backend geweest en zie geen functie waarmee ik dit aan- of uit kan zetten.

Mike
 
Ik begrijp echter dat er nu geen optie meer is om via email op de hoogte te kunnen worden gehouden over reacties op posts?



Dat was in de oude situatie ook al ruime tijd zo en dat vond ik ook erg jammer.

Ik blijf ook liever "subscribed" op topics die ik graag volg.
 
Goed dat alles weer enigszins online is. leefbeuwst.nu is ook herhaaldelijk aangevallen nadat we diverse post hebben gedaan over de NOS Hoax en waarom je de media niet moet geloven. Vervolgens hebben we ons nog een keer negatief uitgesproken over speksis en een natuurlijke anti-kanker protocol erbij en je bent weer een doelwit.

Wij krijgen nu ook steeds meer het stigma 'complotdenker', de media heeft dit zeer sluwe plan nouwkeurig uitgezet zodat de kudde (de RTL nieuws, NOS en Telegraaf aanhang) je met een schuin oog gaan aankijken. Peer pressure doet het altijd goed.

Onthoud de wijze uitspraak van Mahatma Gandhi:
“Many people, especially ignorant people, want to punish you for speaking the truth, for being correct, for being you. Never apologize for being correct, or for being years ahead of your time. If you’re right and you know it, speak your mind. Speak your mind. Even if you are a minority of one, the truth is still the truth.”

keep the revolution going!

 
Fijn dat het forum weer online is. Bedankt Juglen en Mike voor het vele werk wat jullie er in hebben gestoken om de boel weer online te krijgen.
Het was echt vreemd om niet regelmatig op het forum te kunnen kijken.

Afijn, het is mij na dagen weer gelukt om in te loggen. Het bleek dat mijn hotmail adres waaraan mijn gebruikersnaam was gekoppeld niet meer bestaat. Heel vreemd. Maar Juglen heeft dit voor mij gefixed.

Als ik nu dus op mijn gebruikersnaam klik dan zie ik bij mijn profiel alles op 0 staan. Dus geen gestarte topics en gegeven reacties. Bij mijn geplaatste reacties staat als gebruiker nu nog steeds anoniem.
Herkennen meerdere forumleden dit?
 
Ja, bij mij klopt er ook niets meer van. Ik zou maar 2 topics gestart zijn. Nou ja, het maakt mij niet zoveel uit. Laten we maar opnieuw beginnen en wat te redden is, ja dat zou fijn zijn als dat mogelijk is.
 
Al enkele jaren ben ik op regelmatige basis een bezoeker van het forum. Ik lees graag mee, vind dat er fantastische informatie gedeeld wordt en heb er veel van opgestoken. Ik heb eveneens het congres bezocht en was wederom onder de indruk van de kennis en de bevlogenheid van de sprekers en de organisatie. Mijn respect.

Ik was erg verbaasd te zien dat de site niet bereikbaar was en nog verbaasder te lezen dat het gehackt was. Sabotage zal enkel leiden tot grotere eensgezindheid en grotere vastberadenheid.

Ik wil daarom juist nu graag, op dit moment, op deze plek, mijn eerste bericht posten en mijn waardering en complimenten overbrengen aan Mike, zijn forum en aan iedereen die hier zoveel tijd en energie aan besteed.

Bij deze,

Hans





 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan