Hack

Wat een fijne verrassing toen ik net probeerde of de site weer bereikbaar zou zijn. Bedankt voor degene die dit mogelijk heeft gemaakt.
Deze waardevolle informatie mag nooit verloren gaan.
 
We zijn al weer volop nieuwe waardevolle informatie naar buiten aan het brengen. Komt goed!

Mike
 
Geen idee. Ik ben beheerder, dus ik heb speciale rechten. Gewoon uitproberen. Eenmaal geplaatst zou je boven je post een functie 'Bewerk' moeten zien.

Mike
 
Ook Het smelten van de ijskappen is verdwenen. Toeval? Dacht het niet. Ik maak een nieuwe topic aan! BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mike
 
Volgens mij kan het niet, maar als ik me vergis, moet iemand het maar zeggen.

edit: wel dus!!!
 
@ Mike en @ Wat is gezond

Niet alle topics vallen op deze manier terug te halen. Denk hierbij aan het voorstellen van MaggieN.
 
Wel heel toevallig dat dit gebeurt na een topic over noten :) .

Ik zou er vooral voor zorgen dat de basic informatie over WAPF-voeding/leefstijl gemakkelijk te bereiken is op de website.
 
Ik weet niet meer wat er in diverse topics allemaal voorbij is gekomen, maar omdat we regelmatig offtopic zijn kan er wel meer zijn besproken dan alleen noten.

Ik zal Juglen vragen zo'n redirect uit te voeren

Mike
 
Een zeer berucht ex-forumlid heeft eveneens een email achter mijn rug om naar Sally gestuurd met soortgelijke kritiekpunten.
Vaak gaan mensen met dit soort dingen aan de haal of gaan die dingen met mensen aan de haal, het wordt dan voor hen een nieuwe religie. Dat is wel het laatste waar je op zit te wachten. Als het goed is kunnen dingen steeds opnieuw worden bezien en aangepast. Dan blijft het leefbaar en vrij.

 
Hi Mike,

Succes met het opbouwen van je forum, vervelend dat je alles opnieuw moet doen.

Om voor de fun even wat olie op het vuur te gooien het volgende: Er was geen hack en je hebt zelf het forum offline gehaald en het idee van een hack verkocht om je ideeën kracht bij te zetten.

Denk het zelf niet maar vond het wel leuk om een "conspiracy theory" los te laten in het forum dat volgens velen vol staat met "conspiracy theories"

Nogmaals succes met de herstelwerkzaamheden.
 
Inderdaad, Mitch, je hebt me ontmaskerd. Ik ben een agent in dienst van de overheid die gecontroleerde oppositie uitvoert. ;)

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan