Welkom Gezondheid. Ik heb niet alle antwoorden gelezen op jouw voorstelpost omdat ik weinig tijd heb. Maar ik wilde wel even reageren.
Super positief ook dat je, terwijl je aan autisme leidt, je zichzelf voorstelt met de naam Gezondheid.
Wat heb je al veel zelfonderzoek gedaan. Je bent hier aan het goede adres. Waarschijnlijk is dit forum het antwoord op al jouw diepzinnige vragen.
Een cadeautje van het universum, daar geloof ik heilig in.
Ik weet niets over autisme omdat ik niet van labels houdt, maar ik weet wel iets over jonge mensen die zich zo belabberd voelen dat ze het leven al niet meer zien zitten nog vóór dat het echt begonnen is en dat raakt me in het diepst van mijn ziel.
Als ik niet altijd de hand in eigen boezem zou hebben gestoken zou mijn zoon nu ook ik weet niet wat voor een labels opgeplakt hebben gekregen.
Maar "iets"zei mij: hier moet meer aan de hand zijn en ben ook op zoek gegaan naar antwoorden.
Ik weet zeker dat jij heel veel aan dit forum gaat hebben, omdat jij je eigen verantwoordelijkheid inzake jouw gezondheid neemt.
Dat vind ik echt een groot compliment waard.
Mijn zoon (bijna 20 jaar) laat het nog een beetje van mij afhangen maar ik hoop dat bij hem binnenkort ook de knop omgaat. Hij is wijs genoeg maar ook een beetje lui :wink:
Maar oké, als ik op 20 jarige leeftijd al zover was geweest als hij nu op zijn leeftijd al is dan had ik dik tevreden kunnen zijn.
De moeilijkheid ligt volgens mij ook niet zozeer in goede tips krijgen maar ook in het feit om deze tips uit te voeren. Zoals bouillons maken, rauwe melk halen, smoothies maken, op zoek gaan naar lokale producten.... Maar ik heb begrepen dat je thuis zit, dus zonder werk of opleiding?
Dan kan het niet zo moeilijk zijn om goed voor jezelf te gaan zorgen.
Ik wens je in ieder geval heel, heel veel succes en kracht.
Stapje voor stapje kom je er!!!