Dat klinkt inderdaad veel logischer, Mike!
@ gezondheid: Tinus Smit was een Nederlander, hij zal ook vast het een en ander in het Nederlands hebben geschreven over zijn behandelingen voor autisme. Je kan in ieder geval even
hierkijken. Ik merk bij mezelf in ieder geval verbetering door magnesium, vitamine C en levertraan (visolie). Het zal je misschien opvallen dat de hoeveelheden ver boven de ADH liggen maar dat is geen probleem, in tegendeel, juist nodig om er iets van te merken. De ADH is eigenlijk de standaard die je nodig hebt om net niet dood te gaan :wink:
Wat je verder nog kan bestellen op internet is keltisch zeezout. Sommige dingen die op dit forum aan bod komen zijn alleen op speciale plekken te koop (appelazijn heb ik bijvoorbeeld nog nooit in een reguliere supermarkt gezien) maar er is in de supermarkt ook genoeg te koop, bijvoorbeeld wilde vette vis of schelvislever in blik, (biologische) roomboter, eieren, volvette yoghurt, extra vergine olijfolie, een blok kokosvet (santen) etc. Gluten zou ik ook gaan vermijden, en op den duur misschien ook caseine, maar dat is mij zelf ook nog niet gelukt en ook weer afgeraden, omdat ik toch best wel veel van mijn voedingsstoffen uit melkproducten haal. De caseine in geitenmelk schijnt beter te verteren te zijn, dat zou je ook kunnen proberen.
Hieris bijvoorbeeld een Nederlandstalig kookboek voor het autisme-dieet.
En nog iets, probeer niet zo hard voor jezelf te zijn dat je niet in deze dolgedraaide maatschappij kan meedraaien. Soms moet je dat niet eens willen, en wie bepaalt wat meedraaien is? Waarom zou je je naar die standaard richten? Misschien ligt jouw levensdoel juist wel een bijdrage leveren aan een forum als dit en aan het verspreiden van het gedachtegoed van Weston Price!