Mijn linkerbeen blijft problemen geven. Soms iets meer, soms iets minder. Neem ook nog steeds wilgenbladthee en doe oefeningen/acupunctuur/massage.
Gisteren een stuk tekst vertaald (via vertaalprogramma) van Mike
Ik ben het natuurlijk helemaal eens met dit standpunt.
Maar eigenlijk zou die ontsteking bij mij al lang weg moeten zijn.
Ik heb natuurlijk een zeer slechte stoelgang maar na 3 dagen ben ik wel weer leeg.
Geen idee wat ik verder nog kan doen.
-------------------------------------------------------------------------------------
quote:
Ja en nee. Parasieten ZIJN alomtegenwoordig. Iedereen heeft ze WEL. Ze zijn echter alleen pathogeen ALS u ziek en degeneratief weefsel heeft. Waarom? Bc Wat is het doel van parasieten en micro-organismen op aarde? Om dood weefsel af te breken. Dat is wat ze doen. Dus WANNEER je degeneratief/ziek weefsel hebt, vermenigvuldigen ze zich om die weefsels te helpen ontbinden. Tumoren vormen zich als een manier om de slechte weefsels van de rest van het lichaam af te schermen. Lytische laesies ontstaan wanneer het ziekteproces niet opnieuw opgebouwd kan worden, waardoor de afbraak doorgaat. Als de ziekte/degeneratie uiteindelijk uw weefselfunctie vernietigt, sterft uw weefsel. Als er voldoende weefsel afsterft, zal dit uw dood tot gevolg hebben. Het doden van parasieten en infecties geneest uw degeneratie NIET; alleen uw CZS, neuro-endocriene systeem, autonome zenuwstelsel en voedingsstoffen herbouwen u. Verder, simpelweg het nemen van antibiotica en antipathogene medicijnen zorgt voor een overgroei van meer pathogene en resistente micro-organismen en parasieten. Alle onderdelen waarmee je opnieuw opbouwt, worden in je lever gemaakt, uit de materialen en benodigdheden (macro- en micronutriënten) die je consumeert. Mensen die bouwen met waardeloze materialen/benodigdheden zullen structurele en functionele problemen hebben. Dat is de reden waarom de voedselindustrie iedereen maïs en granen voedt, en vervolgens tegen iedereen zegt veganist te zijn (JE HEBT VLEES EN VET NODIG OM TE HERSTELLEN). Ten slotte MOET u een adequate verwijdering van het afvalsysteem hebben, namelijk uw lever, nieren, lymfestelsel, longen en maag-darmkanaal. Beschadig je die weefsels en kun je afvalstoffen niet voldoende afvoeren dan sterft je lichaam aan zijn eigen afvalstoffen. Stel je voor dat je het toilet nooit doorspoelt – hoe snel zou dat een probleem zijn. Als u uw CZS/neuro-endocriene systeem weer inschakelt, voorzie het lichaam van al zijn ESSENTIËLE voedingsstoffen (essentiële betekenis ABSOLUUT NOODZAKELIJK; NIET MIJN MENING OF DE JOU, MAAR HOE JE WERD ONTWORPEN), ontgift het lichaam van gifstoffen, zware metalen en halogenen en ruim vervolgens je afvalsystemen op - je lichaam geneest zichzelf . Inclusief kanker. Ik heb dit op de harde manier geleerd. Ik heb 1 jaar lang veel antiparasitaire medicijnen gebruikt, wat resulteerde in symptoomverbetering, maar GEEN functionele verbetering, noch weefselgenezing, en het vernietigde mijn lever, want daar vindt het metabolisme van die medicijnen plaats. Toen ik het CZS weer aanzette, alle ontbrekende (kwaliteits- en essentiële) voedingsstoffen toevoegde, alle gifstoffen verwijderde van het binnendringen en mijn lichaam ontgiftte van de gifstoffen die al binnenin zaten, en vervolgens mijn lever- en afvalsystemen zuiverde, genas mijn lichaam volledig en mijn functies volledig gerestaureerd. Een gebrek aan symptomen staat NIET gelijk aan gezondheid. Als je geneest, zul je symptomen krijgen. Ontstekingen zijn NOODZAKELIJK en zo WEET uw lichaam waar het de genezende voedingsstoffen naartoe moet brengen. Het is een chemisch signaal dat zal "opvlammen", net zoals een zinkend schip fakkels afvuurt om anderen te waarschuwen waar het zich bevindt. Ontsteking veroorzaakt pijn en symptomen die specifiek zijn voor de plaats waar de ontsteking zich bevindt. Het is de manier waarop uw lichaam reageert op ziekten; de symptomen zijn NIET de ziekte zelf, zoals de westerse geneeskunde u wil doen geloven. Dat is de reden waarom het behandelen van symptomen je NOOIT volledig geneest. Correlatie is NIET gelijk aan causaliteit. Bovendien valt het immuunsysteem van het lichaam zichzelf NIET aan. Auto-immuniteit is een BS-diagnose door mensen die geen zicht hebben op de oorzaak. Adaptieve immuniteit is een beter woord. Wanneer uw lichaam PROBEERT te genezen door ontstekingen te stimuleren, de immuunfunctie te versterken, leverfuncties en afvalfuncties aanzetten, en dan wordt de oorzaak van de ziekte NIET weggenomen, en in plaats van terug te keren naar de rusttoestand van het immuunsysteem, past het zich eenvoudig aan en blijft het “aan”. Dus chronische ontstekingen en chronische klachten. ALS de oorzaak ooit zou worden behandeld, het functioneren zou worden hersteld en de toxiciteit zou worden verwijderd, zou u geen ‘auto-immuunziekten’ hebben. Uw lichaam/immuunsysteem zou terugkeren naar zijn rustende en regeneratieve staat. Dit is de reden waarom het westerse gezondheidszorgsysteem ‘de oorzaak niet kent van’ auto-immuunziekten, kanker, enz.. Hun enige hoop is het uitschakelen van je ontstekings-, pijn- en fysiologische mechanismen, waardoor je immuunsysteem wordt uitgeschakeld als een manier om symptomen en pijn verminderen. Maar goed, als je het niet voelt, of niet weet, dan moet je genezen zijn... toch? Als dat waar zou zijn, dan zouden deze ziekten al lang geleden genezen zijn. In plaats daarvan nemen ze alleen maar toe. Volledig herstel van alle cellulaire/weefselfuncties door volledige activatie van het CZS/neuro-endocriene, adequate inname van ALLE 90 essentiële voedingsstoffen, het verwijderen van toxiciteit en het herstellen van afvalsystemen, zal ertoe leiden dat uw eigen lichaam uw zieke en beschadigde weefsels volledig herbouwt en U ZULT JEZELF HELPEN- -het staat op je DNA geschreven. Zodra de genezing heeft plaatsgevonden, verdwijnen de parasieten en micro-organismen/bacteriële infecties vanzelf omdat ze niet langer nodig zijn. God heeft deze organismen met een doel op aarde geplaatst. Begrijpen hoe alles samenwerkt is essentieel voor daadwerkelijke genezing. Het simpelweg doden van deze organismen met medicijnen is niet de oplossing. U heeft geen medicijntekort. En God heeft geen gebrekkig systeem geschapen. Mensen zijn gewoon dom en hebben een beperkt perspectief. We zijn ook arrogant en denken dat we de fouten en gebreken in het systeem kunnen 'redden', terwijl je eigenlijk ontworpen bent om je eigen lichaam automatisch te genezen. Niet alleen dat, maar het werkt elke keer opnieuw (behalve bij dingen die helemaal zijn doorgescheurd, elk weefsel dat al is afgestorven en elke echte genetische misvorming zoals het syndroom van Down). Behandel geen ziekten of symptomen; herstel de functie. Periode.