Heel zeer bovenbeen

Over het algemeen slaap ik goed. Veel te laat naar bed maar tijd om in de ochtend door te slapen.
Voor het eerst dat ik niet in slaap kwam door de zere benen. Het gaat dus af en aan met die benen. Vandaag overdag weinig last. wel meteen magnesium genomen.
Van ellende de TV maar aangezet. staat aan voeteneind bed.
Weet niet of de doorstroom in de benen toch ook iets te maken heeft met de doortroom in de darmen. zou me niets verbazen.
 
Het is best al weer lang geleden dat ik merkte dat mijn knieen verkleurd zijn/waren. blauwig en roodachtig. Geen pijn, geen klachten. En zonder klachten ga je niet naar een arts of acupunctuur. Maar bij nader inzien was dit wel de aanloop naar de klachten van nu. Ook de pijnklachten links waren niet direct hevig. Gewoon een zeurend gevoel tegen pijn aan waarvan ik dacht dat gaat wel weer weg.
Dus hoe behandel ik de oorzaak is de vraag.
Gisteren gezocht naar eventuele tekorten van glutathion.
Ik slik dit wel al maar misschien niet genoeg. Plus dat artikelen over GLUTATHION meteen een heleboel andere tekorten/oorzaken signaleren die elkaar beinvloeden.
Zou mooi zijn als er een produkt is die alles ineen bevat, in ieder geval de belangrijkste.

Of zou een bloedonderzoek nog aanwijzingen kunnen geven naar tekorten.
Ik maak me in ieder geval ernstig zorgen over de totale linkerkant (knie, heup, bil).
Door de dag heen doe ik steeds oefeningen.
Maar feit blijft, het is begonnen met een ontsteking. Dus daar moet ik het zoeken lijkt me.
wat voor glutathion slik je, is dit s-acetyl-l-glutathion van Vitakruid?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.142
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan