Heel zeer bovenbeen

Over het algemeen slaap ik goed. Veel te laat naar bed maar tijd om in de ochtend door te slapen.
Voor het eerst dat ik niet in slaap kwam door de zere benen. Het gaat dus af en aan met die benen. Vandaag overdag weinig last. wel meteen magnesium genomen.
Van ellende de TV maar aangezet. staat aan voeteneind bed.
Weet niet of de doorstroom in de benen toch ook iets te maken heeft met de doortroom in de darmen. zou me niets verbazen.

Het is best al weer lang geleden dat ik merkte dat mijn knieen verkleurd zijn/waren. blauwig en roodachtig. Geen pijn, geen klachten. En zonder klachten ga je niet naar een arts of acupunctuur. Maar bij nader inzien was dit wel de aanloop naar de klachten van nu. Ook de pijnklachten links waren niet direct hevig. Gewoon een zeurend gevoel tegen pijn aan waarvan ik dacht dat gaat wel weer weg.
Dus hoe behandel ik de oorzaak is de vraag.
Gisteren gezocht naar eventuele tekorten van glutathion.
Ik slik dit wel al maar misschien niet genoeg. Plus dat artikelen over GLUTATHION meteen een heleboel andere tekorten/oorzaken signaleren die elkaar beinvloeden.
Zou mooi zijn als er een produkt is die alles ineen bevat, in ieder geval de belangrijkste.

Of zou een bloedonderzoek nog aanwijzingen kunnen geven naar tekorten.
Ik maak me in ieder geval ernstig zorgen over de totale linkerkant (knie, heup, bil).
Door de dag heen doe ik steeds oefeningen.
Maar feit blijft, het is begonnen met een ontsteking. Dus daar moet ik het zoeken lijkt me.
wat voor glutathion slik je, is dit s-acetyl-l-glutathion van Vitakruid?

Ik heb al heel lang zere benen. hoofdzakelijk links. Destijds drukte TAN (acupunctuur) op de linkerheup en kon ik de erbinding goed voelen en zijn behandeling hielp.

Iniddels zijn 2 benen nu zeer pijnlijk. en ook de doorstroom is niet oke. Voeten zijn dikkig OPGEZET .
En dat is BEgonnen nu de darmen NEUROGEEN ZIJN. (ze werken niet).= geen stoelgang. .
Er is vanuit de buik naar alle kanten van het lichaam (via bloedbanen) en lymfebanen verbinding.

VRAAG
Wat kan ik doen om de pijn te reduceren.

Extra vit C?
Ik heb poeder maar is zo zuur. krijg ik niet weg. sinassap persen en erdoor doen met wat suiker?

Extra magnesium neem ik al. geeft wat verlichting naar mijn idee.

Ik heb bone-broth pas gekocht. en lust graag bouillon. Eko-winkel heeft goede kwaliteit en lekker. Ook kant en klare goede soep gekocht.

De echte oorzaak zit dus in de darmen en een gestoorde energie-doorstroom .

Maar toch wil ik de pijn zoveel mogelijk kwijt.

Glutathion van het merk hmehealth.

Laatst bewerkt:
Wie weet er wat ik aan die zere benen kan doen.
Het voelt branderig en tegelijkertijd koud.

De pijn zit in het onderste gedeelte van het been, vanaf de knie.
Linker voet opgezet en het meest pijnlijk.

Er was al wel pijn, alleen links maar kon Tan met acupunctuur behandelen.
2 oktober j.l. ,smorgens werd ik er plotseling rmee wakker.

Er is een trage schildklier, zenuwschade /ruggenmergschade , geen stoelgang, (5 dagen geleden) neurogene darmen, plotseling lichte vorm van gastro - parese.

Hier is de lijst van vandaag aan supplementen
Ivermectine
T4/T3, magnesium, jodium
levertraan, zwartzaad olie, oregano olie.
2e ivermectine
weer T4/T3 , magnesium, plus magn. pil
B12 + schildkl.produkt van Native met meerden met zink selenium enz.
24.00 - 2x glutation
Als ik de helft van de pijn kwijtraak ben ik al geholpen.

Laatst bewerkt:
Je gaat hier nog weinig antwoorden krijgen als je op een achterbakse manier een helpend forumlid “irritant” noemt.

Waarom stel je deze vragen nog? Niemand kent jouw klachten, dus niemand kan er iets over zeggen zijn jouw eigen woorden.

Ik heb even gezocht waar ik dat woord irritant heb gebruikt.

quote:
Maar zet 10 mensen op een rijtje dan hebben ze allemaal een ander commentaar, ook als ze er niets van weten.
En vooral als mensen kommentaar hebben waar ze niets van weten is irritant.
Ik heb liever dat iemand vragen stelt dan zomaar conclusies trekken die niet deugen.
unquote

Dit is een algemene zin en niemand specifiek.
Het kan betrekking hebben op alles.

En hoeft ook niet uitsluitend op ziektes betrekking te hebben.
Jeroen is groot voorstander van vlees en hij weet er veel van. uit ervaring.
en dus is dat interesant om naar te luisteren.
Als 10 mensen een andere mening hebben over welk onderwerp dan ook dan wordt het lastig.

Kijk om je heen en luister bv naar de radio.
Daar hoor ik mensen die met hun bedrijf nieuwe wegen durven te bewandelen en/of hun schepen achter zich durven te verbranden.
Of mensen worden kapot gemaakt als ze "goed boeren" uit jaloezie en broodnijd.
Met als gevolg oorlog.

Een goed gesprek bestaat uit hoor- en wederhoor.

Wat zijn jouw specialiteiten?

Laatst bewerkt:
Ik heb even gezocht waar ik dat woord irritant heb gebruikt.

quote:
Maar zet 10 mensen op een rijtje dan hebben ze allemaal een ander commentaar, ook als ze er niets van weten.
En vooral als mensen kommentaar hebben waar ze niets van weten is irritant.
Ik heb liever dat iemand vragen stelt dan zomaar conclusies trekken die niet deugen.
unquote

Dit is een algemene zin en niemand specifiek.
Het kan betrekking hebben op alles.

En hoeft ook niet uitsluitend op ziektes betrekking te hebben.
Jeroen is groot voorstander van vlees en hij weet er veel van. uit ervaring.
en dus is dat interesant om naar te luisteren.
Als 10 mensen een andere mening hebben over welk onderwerp dan ook dan wordt het lastig.

Kijk om je heen en luister bv naar de radio.
Daar hoor ik mensen die met hun bedrijf nieuwe wegen durven te bewandelen en/of hun schepen achter zich durven te verbranden.
Of mensen worden kapot gemaakt als ze "goed boeren" uit jaloezie en broodnijd.
Met als gevolg oorlog.

Een goed gesprek bestaat uit hoor- en wederhoor.

Wat zijn jouw specialiteiten?

Wat een slechte manier om je hier uit proberen te praten. Zaterdag had ik de tip gegeven om met een psycholoog te gaan praten, omdat je vol zit met spanning. Maar volgens jou weet niemand iets van jouw klachten en een dag later schrijf je: "En vooral als mensen kommentaar hebben waar ze niets van weten is irritant".

Dan is het zo duidelijk als het verschil tussen zwart en wit wat je daarmee bedoelt.

Je kan een paard de weg wijzen naar het water, maar je kan hem niet laten drinken.
Romagi is binnen haar eigen muren op zoek naar oplossingen, terwijl een deel daarvan aan de andere kant van de muur ligt.

Laatst bewerkt:
Interessante video over stress. Romagi hoeft niet te kijken, want zij zit rustig bij de computer zonder stress.

• Haha
Waarderingen: JVG
Het onbevooroordeeld-kijken-waarnemen-voelen supplement.

Wijze van toepassen: ga ergens comfortabel en rustig zitten met de ogen gesloten. Scan je hele wezen onbevooroordeeld op indrukken - lichaamsensaties, gedachten, beelden, gevoelens en andere indrukken. Geef elke waargenomen indruk desgewenst een NEUTRAAL label - bijv. iets, dit, dat, een verhaal, een gedachte, een sensatie - en blijf er niet te lang bij stilstaan en voelen, maar ga na het gewaar geworden te zijn, een label gegeven te hebben, of te hebben gevoeld verder naar een ander gebied in het lichaam.

Doe die oefening voor de rest van je leven ongeveer 15 tot 30 minuten 1 tot 2 maal per dag of zo vaak als prettig of nodig.

Moet jij es kijken wat dat voor je doet !

Oefeningen is altijd goed. doe ik al heel lang. meteen bij het opstaan.
en tussendoor. Er kan altijd meer geoefend worden.
Van binnenuit kan magnesium helpen.

Ik heb ook een acupunctuur matrasje. lig ik iedere dag even op.

Om in slaap te vallen het volgende.
Span eerst je ene been aan en laat weer los. Dan het andere been en laat weer los.
\Je ene arm dito, je andere arm dito.
Je nek aanspannen en laat los.
Je hele lichaam dito.

Vaak neemt men zomaar aan dat ik niets doe.

Laatst bewerkt:
Vaak neemt men zomaar aan dat ik niets doe.
Eerder dat je best wel veel doet.
Vermoedelijk te veel.
Daarom sugereerde ik het oordeelloos / onbevooroordeeld-kijken-waarnemen-voelen supplement.
En verder dan ff voorlopig niets of zo weinig mogelijk totdat JE HET ZIET ;)

Eerder dat je best wel veel doet.
Vermoedelijk te veel.
Daarom sugereerde ik het oordeelloos / onbevooroordeeld-kijken-waarnemen-voelen supplement.
En verder dan ff voorlopig niets of zo weinig mogelijk totdat JE HET ZIET ;)

Je weet dat je tegen een betonnen muur praat?

Als het om doorbloeding gaat zou je wellicht die sennapeulen thee vervangen voor meidoorn echina en javaanse thee. Kutmos kutjing, ginseng etc. Trek het mee met bouillon en in je dagelijkse dranken toevoegen. Je kunt ook kijken op middelen voor betere doorbloeding en dan diezelfde kruiden kopen vers of als thee en paar keer per dag drinken. Gember erbij.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Gelukkig genoeg aanwijzingen te vinden.

• Leuk
Waarderingen: Surv

Vitamine K2 bij nachtelijke beenkrampen​

07 Nov, 2024

Meer dan de helft van de volwassenen krijgt vroeg of laat te maken met nachtelijke beenkrampen. Bij 20 procent van hen veroorzaken deze krampen zoveel hinder en slapeloosheid dat zij medische hulp zoeken. Chinese wetenschappers onderzochten de invloed van vitamine K2-suppletie op het verminderen van deze vervelende klachten.

Aan de dubbelblinde, placebogecontroleerde gerandomiseerde trial namen 199 mensen van 65

Ooit had ik iedere dag een bloedneus.
Mike zei - vit. K - 2

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug