Heel zeer bovenbeen

Hierboven schrijf ik over zere benen.
Dat is nog nooit opgelost, oftewel - het is er al heel lang en nog steeds.
In mijn laatste ontlasting-onderzoek zijn ontstekingswaardes aangetoond.

Maar is het ook in bloed aan te tonen?
Misschien via othomoleculaire arts?
Dit soort artsen mogen niet hezelfde als huisartsen voor zover ik weet.
Ze kunnen niet verwijzen naar een MDL arts bv. of neuroloog

De pijn zit NIET in het gewricht. Het hele been prikkelt een beetje - voelt inderdaad alsof het bloed ontstoken is. De linkerknie geeft wel de meeste pijn.
Het andere been voelt ook prikkelig o.i.d. maar minder ernstig.
Er was een tijd dat het helemaal naar mijn linkerheup/rug trok en gaf veel klachten met bv een trap lopen. Dat is momenteel niet het geval.
Wilgenbastthee drink ik iedere dag. (aspirine)



Dit kwam ik vandaag tegen.

Mineralogram. Iemand hier wel eens van gehoord? Verder zoekend kwam ik tegen dat dat niet meer bestaat.

Ik neem wel T4.T3 (schildklier) + enzymen, probiotica, magnesium, natrium, Alle B vitamines, extra B12, levertraan, pediaperm. - (zitten 23 verschillende dingen in) .
Avermectine
Als ik ergens een tekort zou hebben is het niet erg logisch.

Ik heb zenuwschade (endeldarm/rug) maar het voelt niet alsof de prijn door zenuwschade komt.
Mijn ontlasting zag er vandaag goed uit .

Vanochtend als eerste vers sinasappelsap gemaakt met wat extra vit C.
deze keer zonder eigeel/olie.
Ik moet nu eenmaal blijvend voorzichtig zijn i.v.m. incontinentie.
I
 
Laatst bewerkt:
[https://www.gezondheidenwetenschap....nen-etalagebenen#:~:text=Jaarlijks krijgen 14

Hier is heel veel te vinden over dikke voeten. Eigenlijk veel te veel.

Vandaag werd ik wakker met DIKKE VOETEN.
dat is nog niet eerder gebeurd.
Wel doen mijn benen (zoals hierboven al aangegeven) iedere dag zeer.
Hoofdzakelijk links. Er was een tijd dat het links naar mijn heupen/rug trok,
Dat is gelukkig weer weg.

Mijn Acupunctuur arts Tan verwijst naar de DARMEN

Vanmorgen in huis gaan lopen. Bloedsomloop in gang brengen. Zit nu met kussens onder mijn benen. Ik ga ieder uur extra bewegen.
De linkervoet werd als eerste weer dunner.

Ik dacht aan mijn hart. Mijn linkerarm is (zeer licht) gevoeliger dan anders.

Als iemand nies weet over mijn darmen, wat is dan de eerste gedachte die opkomt bij dikke voeten?
Ik denk zelf NIET aan warmte.
 
Laatst bewerkt:
In de praktijk wordt de stolling tegengegaan op twee manieren:

  • Door inname van bloedplaatjesremmers, zoals aspirine: dit gaat de bloedstolling slechts in beperkte mate tegen. Het verhindert dat de bloedplaatjes aan elkaar kleven en remt zo de vorming van een bloedklonter. Aspirine wordt nog vaak in lage dosis voorgeschreven na bijvoorbeeld een hartaanval.
  • .......................................................
Dit betekent dat de bv de wilgenbast thee het meest geschikt is vandaag.

Kan vit K van invloed zijn? Ik heb de goede momenteel niet in huis.
Destijds had ik en bloedneus in 1 dag opgelost door het advies van Mike.


  • Bepaalde voedingsmiddelen en andere medicatie kunnen het effect van je bloedverdunners beïnvloeden. Gekende voorbeelden zijn vitamine K, dat in sommige voedingsmiddelen en -supplementen zit, en ontstekingsremmers, zoals het vrij verkrijgbare ibuprofen. Meld steeds aan je apotheker, je tandarts of je(huis)arts dat je een bloedverdunner neemt. Ook sommige kruiden kunnen effect hebben op bloedverdunners.
 
Laatst bewerkt:
[https://www.gezondheidenwetenschap.be/richtlijnen/slechte-doorbloeding-in-de-benen-etalagebenen#:~:text=Jaarlijks krijgen 14

Hier is heel veel te vinden over dikke voeten. Eigenlijk veel te veel.

Vandaag werd ik wakker met DIKKE VOETEN.
dat is nog niet eerder gebeurd.
Wel doen mijn benen (zoals hierboven al aangegeven) iedere dag zeer.
Hoofdzakelijk links. Er was een tijd dat het links naar mijn heupen/rug trok,
Dat is gelukkig weer weg.

Mijn Acupunctuur arts Tan verwijst naar de DARMEN

Vanmorgen in huis gaan lopen. Bloedsomloop in gang brengen. Zit nu met kussens onder mijn benen. Ik ga ieder uur extra bewegen.
De linkervoet werd als eerste weer dunner.

Ik dacht aan mijn hart. Mijn linkerarm is (zeer licht) gevoeliger dan anders.

Als iemand nies weet over mijn darmen, wat is dan de eerste gedachte die opkomt bij dikke voeten?
Ik denk zelf NIET aan warmte.
Hart, nieren.
 
Overdag hoef ik niet al te veel te plassen. Wel in de nacht. geen kleine plasjes. Had ik vroeger niet. Kan het slecht inhouden dan.
Heb vandaag wel konstant op de WC gezeten met ontl. .dan komt er natuurlijk ook plas mee.
Morgen eens goed opletten.
Ik kan mijn hartslag zelf testen maar dan moet ik eigenlijk dure apparatuur hebben Deze geeft steeds andere resultaten.

Ik moet eens lezen wat de specifieke hartklachten zijn bij mensen.
Tja en wat hebben de darmen (zenuwen) er mee te maken?

Ik denk aan Magnesium tekort.
I
 
Laatst bewerkt:
Hart, nieren.

Dikke voeten door vocht bedoel je?
Als het hart niet goed werkt kan er vocht (oedeem) achterblijven en dat zakt door de zwaartekracht naar beneden. Dus naar de voeten, enkels, benen.
De hartslag zegt niet veel over het wel of niet goed functioneren van het hart.
 
Overdag hoef ik niet al te veel te plassen. Wel in de nacht. geen kleine plasjes. Had ik vroeger niet. Kan het slecht inhouden dan.
Heb vandaag wel konstant op de WC gezeten met ontl. .dan komt er natuurlijk ook plas mee.
Morgen eens goed opletten.
Ik kan mijn hartslag zelf testen maar dan moet ik eigenlijk dure apparatuur hebben Deze geeft steeds andere resultaten.

Ik moet eens lezen wat de specifieke hartklachten zijn bij mensen.
Tja en wat hebben de darmen (zenuwen) er mee te maken?

Ik denk aan Magnesium tekort.
I
 
Vandaag geen dikke voeten en ook minder pijnlijke benen.
Ik had extra magnesium geslikt.
Zoals altijd doe ik maar wat.
 
Van alles wat ik doe voor gezondheid merk ik meestal niets. In de loop van de tijd kunnen dingen ten gunste veranderen maar dan weet ik de oorzaak niet.
Echter nu met die zere benen merk ik het wel. Ik neem smorgens en ,s-avonds een magnesium-pil en dat helpt.


 
Van alles wat ik doe voor gezondheid merk ik meestal niets. In de loop van de tijd kunnen dingen ten gunste veranderen maar dan weet ik de oorzaak niet.
Echter nu met die zere benen merk ik het wel. Ik neem smorgens en ,s-avonds een magnesium-pil en dat helpt.


Nou fijn om te lezen dat magnesium helpt. Heb je uit het niets een goede keuze gemaakt.
 
Uiteindelijk toch weer zere benen. Zal me niets verbazen als het allemaal met de doorstroom in de darmen te maken heeft.
Morgen Asyra. Ze doet ook een levend bloed onderzoek/test.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan