Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Dappere beslissing. Maar je boek is al half af! Als je alles wat je hebt geschreven op dit forum bij elkaar zet, heb je al heel erg veel. Succes!

 
Joepie, te gek Mike,eindelijk!!!

Je kunt het geloven of niet, maar ik dacht gisteren nog hoe zonde het eigenlijk is dat jij geen boek gaat schrijven.

De waard van Kekerdom, leuk, maar niet voor onze Mike, die heeft veel meer in zijn Mars.

Ik wens je heel veel kracht en uithoudingsvermogen om deze komende maanden aan je boek te werken.

Want ik weet hoeveel uren werk erin gaan zitten.

Enfin, dat weet jij nog beter dan ik, zoveel als jij al geschreven hebt.

Ik kan niet wachten tot het af is.

Heel, heel veel succes.

Dit boek gaat zeer zeker ook een enorme vlucht nemen, net zoals de Zandloper.

En als ik jouw boek dan ook nog eens op mijn blog ga promoten kan het helemaal niet meer stuk hahahaha....wat een ego heb ik.

 
@Mike,

Ik denk dat je een zeer goede beslissing hebt genomen.Een boek schrijven vergt meer dan alleen maar juiste kennis,nml. ook de kunst om deze goed te communiceren.Jij beheerst dit aspect ook.

voor nu alvast veel succes gewenst met het schrijf proces,succes van het boek twijfel ik niet aan.

Ik hoop wel dat je de juiste conclusies trekt mbt.fysieke inspanning(om maar eens deze algemene term te gebruiken) :wink:

 
Lang leve de zomervakantie!

Wat een fijn idee om al jouw kennis in een boek te verzamelen.Ik kijk nu al uit naar het resultaat.

Veel succes met het schrijven ervan.

 
Wat gaaf, Mike! Alvast veel succes gewenst met het schrijven. Ik weet wel zeker dat ik je boek ga kopen :D. En volgens mij ben ik niet de enige daarin, door dit forum heb je al een heleboel potentiële kopers, haha.

 
Kan het dan op vrijdag 30 aug of zaterdag 31 aug of zitten we aan een donderdag vast.

En ook wel leuk als Lia en Co weer terug in nederland zijn.

 
Wij willen er zeker bij zijn.

Vorig jaar was er een 'Weston Price dag' i.v.m. de uitgave van het boek 'Voeding en fysieke degeneratie'.

Gaan we dit jaar (of volgend jaar, afhankelijk wanneer het boek uitkomt) een 'Mike Donkers dag' houden.

Lia

 
Goed bezig Mike met dat boek, waar waren we toch gebleven zonder jou? vast lang niet zover als nu en had dit hele forum niet eens bestaan, echt geweldig en respect!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan