Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Ja hoor Pike, ik heb keurig betaald. Zegt wel iets over de sfeer dat we bang waren om het te vergeten, we voelden ons zo welkom en thuis dat je bijna zou vergeten te betalen, ja of helemaal blijkt nu :)

 
Ook Co en ik hebben enorm genoten van gisteravond, van het eten gemaakt door chefkok Mike himself en van de forumleden die er waren. Het eten was heerlijk en perfect van smaak.

Food en Mood,

Ik vind het prima hoor dat je de foto's hebt geleend. Ik heb er eentje terug geleend van jou en op mijn site gezet bij de andere foto's die Co gemaakt heeft gisteravond.

Je hebt weer een leuk stukje geschreven over gisteravond, toppie.

Hier de link, die kun je alleen vinden hier op het forum. Ik heb op mijn eigen site geen keuze om naar die pagina te gaan:

http://www.voedingisgezondheid.nl/fotos_de_waard.html

Als er forumleden zijn die het niet prettig vinden dat ze met gezicht en forumnaam te zien zijn dan hoor ik het wel, dan haal ik de foto's er weer af.

hoop ook dat ik de namen goed heb. Er was een tafel waarvan ik de namen van de dames niet ken. Als iemand ze weet dan kan ik ze alsnog vermelden.

Lia

 
Wow, eerst het billen bloot blog van Food en Mood en dan nu de foto waar zij en haar man in de camera kijken en zoonlief kijkt in mijn ogen trots en liefdevol naar moeder. Geweldige foto!

De rest ook hoor! Dank je voor het maken en plaatsen Lia.

 
Leuk Poekie erg leuk om te zien, sommigen zien eruit zoals ik dacht en anderen geheel niet.

Erg leuk dat er zoveel foto's zijn gemaakt en zelfs van de "struikrovers" ;-)

 
Grappig he rateltje. Ik dacht bijv. dat Pike een bril had, bleek niet zo te zijn. Wat ik helemaal apart vond was dat je een club met mensen ziet die je een soort van "kent", maar je hebt eerst geen idee wie wie is (op een paar na). Normaal zijn het bekenden of vreemden, dit was iets er tussenin :-)

 
@San ja erg grappig, tanya was het type wat ik verwacht had, zo ook Thijs en

Pike owowow ik vind kale koppies zo mooi!! haha das weer een meevaller voor jou ;-)

San is wat ik verwacht had, maar Spal bv had ik geen beeld/idee van.

Wim ziet eruit zoals ik Remco verwacht had, grappig is dat.

Kan me voorstellen dat je iedereen niet als onbekend ervaart, je weet best veel van sommigen, toch enigszins bekend.

 
Wat betreft jullie kado aan mij:

Heel erg leuk om na jarenlang veel tijd en energie te hebben gegeven aan deze goede zaak eens iets terug te krijgen, zonder dat ik hierom heb gevraagd, iets wat spontaan van jullie zelf uit is gekomen. Dit is waar het om draait: elkaar dingen schenken i.p.v. elkaar dingen ontnemen. Nogmaals zeer bedankt hiervoor!

Er is echter vandaag iemand die we ook zeer zeker in het zonnetje moeten zetten. Wellicht weten jullie dat 'Poekie' niet 1 persoon is, maar 2, nl. Co en Lia. Deze twee prachtige mensen vormen een belangrijke motor achter intiatieven die mijn verhaal ondersteunen, waaronder de site voedingisgezondheid.nl en lezingen die ze voor me organiseren in Noord-Holland (waar telkens weer recordopkomsten plaatsvinden!).

Ook het initiatief voor het kado van donderdagavond was weer afkomstig van Co en Lia en ik vind dat daarom niet alleen de aandacht naar mij moet uitgaan, maar ook naar hen. Vandaag, 11 mei, is Co jarig en ik wil bij deze mijn felicitaties uitbrengen naar Co en naar Lia voor haar man. Er zijn eigenlijk geen woorden waarmee ik de dankbaarheid kan uitdrukken die ik voor jullie beiden voel. Co en Lia, heb een mooie dag vandaag en we zien elkaar snel, op de 26e!

Mike

 
Mooi gezegd, Mike! Hiep hiep hoerááá voor Co en dus ook een beetje voor Lia!

 
@ Poekie

Proficiat beiden met de verjaardag van Co en met het terecht ontvangen van een officieuze onderscheiding van Mike... :mrgreen:

@ Mike

Naar mijn idee terecht dat je opmerkt dat het niet zo maar een verjaardagscadeau was, maar ook een materieel uitgedrukt blijk van waardering en dankbaarheid.

 
Van harte gefeliciteerd Mike en Co! :D

Ik was op vakantie, ben nu net terug, dus ik kon niet eerder reageren, daarom een beetje verlaat ;).

 
Quote:
Pike owowow ik vind kale koppies zo mooi!! haha das weer een meevaller voor jou



Bedankt Rateltje! :D :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.166
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan