Wat betreft jullie kado aan mij:
Heel erg leuk om na jarenlang veel tijd en energie te hebben gegeven aan deze goede zaak eens iets terug te krijgen, zonder dat ik hierom heb gevraagd, iets wat spontaan van jullie zelf uit is gekomen. Dit is waar het om draait: elkaar dingen schenken i.p.v. elkaar dingen ontnemen. Nogmaals zeer bedankt hiervoor!
Er is echter vandaag iemand die we ook zeer zeker in het zonnetje moeten zetten. Wellicht weten jullie dat 'Poekie' niet 1 persoon is, maar 2, nl. Co en Lia. Deze twee prachtige mensen vormen een belangrijke motor achter intiatieven die mijn verhaal ondersteunen, waaronder de site voedingisgezondheid.nl en lezingen die ze voor me organiseren in Noord-Holland (waar telkens weer recordopkomsten plaatsvinden!).
Ook het initiatief voor het kado van donderdagavond was weer afkomstig van Co en Lia en ik vind dat daarom niet alleen de aandacht naar mij moet uitgaan, maar ook naar hen. Vandaag, 11 mei, is Co jarig en ik wil bij deze mijn felicitaties uitbrengen naar Co en naar Lia voor haar man. Er zijn eigenlijk geen woorden waarmee ik de dankbaarheid kan uitdrukken die ik voor jullie beiden voel. Co en Lia, heb een mooie dag vandaag en we zien elkaar snel, op de 26e!
Mike