Namens Co (en mijzelf) bedankt voor al jullie felicitaties, de dag loopt al lekker en we hebben na onze reis van 4 maanden al een groot deel van de familie gesproken en geknuffeld, heerlijk om iedereen weer te zien. Vanavond de rest, gezellig.
@Mike,
Heel erg bedankt voor je warme woorden (doet ons goed) en we doen het graag hoor, alles in het teken van voeding en gezondheid.
En we doen het ook graag zodat jij je passie kunt blijven uitdragen, daar kun je alle hulp bij gebruiken, toch? Het is trouwens ook wel een beetje onze passie geworden hoor...
Wat wel grappig is: een week of 5 geleden had jij een lezing en toen heb ik 's avonds op het forum gepost om gezamenlijk een kado te regelen voor jou in de vorm van een enveloppe. Dat was bedoelt voor de mensen die afgelopen donderdag kwamen eten. Maar de post moest natuurlijk wel eraf zijn voor jij weer thuis was. Dat was spannend omdat we in Marokko zaten en ik moest natuurlijk wel internet hebben om het weer te verwijderen. Dat lukte allemaal, geen probleem.
Ik ben als webmaster ingelogd en heb de post verwijderd. Maar toen ik eventjes verder ging spitten om te kijken of ik nog sporen na had gelaten zag ik de post keurig staan bij verwijderde items. Nu hoopte ik maar dat jij niet zover ging met 'spitten' en het zag. 8)
Maar je was denk ik aardig verrast afgelopen donderdag.
Lia