Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Namens Co (en mijzelf) bedankt voor al jullie felicitaties, de dag loopt al lekker en we hebben na onze reis van 4 maanden al een groot deel van de familie gesproken en geknuffeld, heerlijk om iedereen weer te zien. Vanavond de rest, gezellig.

@Mike,

Heel erg bedankt voor je warme woorden (doet ons goed) en we doen het graag hoor, alles in het teken van voeding en gezondheid.

En we doen het ook graag zodat jij je passie kunt blijven uitdragen, daar kun je alle hulp bij gebruiken, toch? Het is trouwens ook wel een beetje onze passie geworden hoor...

Wat wel grappig is: een week of 5 geleden had jij een lezing en toen heb ik 's avonds op het forum gepost om gezamenlijk een kado te regelen voor jou in de vorm van een enveloppe. Dat was bedoelt voor de mensen die afgelopen donderdag kwamen eten. Maar de post moest natuurlijk wel eraf zijn voor jij weer thuis was. Dat was spannend omdat we in Marokko zaten en ik moest natuurlijk wel internet hebben om het weer te verwijderen. Dat lukte allemaal, geen probleem.

Ik ben als webmaster ingelogd en heb de post verwijderd. Maar toen ik eventjes verder ging spitten om te kijken of ik nog sporen na had gelaten zag ik de post keurig staan bij verwijderde items. Nu hoopte ik maar dat jij niet zover ging met 'spitten' en het zag. 8)

Maar je was denk ik aardig verrast afgelopen donderdag.

Lia

 
Quote:
Pike owowow ik vind kale koppies zo mooi!! haha das weer een meevaller voor jou

Bedankt Rateltje!


kan ook een afwijking zijn door voedingstekort, zal meteen mijn levertraan ophogen ;-)

Lia en Co van harte, er is niks beters dan na een lange reis je dierbaren een knuf te geven!

 
Gefeliciteerd Co! En die foto's zien er geweldig leuk uit! Leuk om eens de gezichten achter de forumleden te zien.

 
Gefeliciteerd!

Was lekker Mike, jij houdt zeker van honing? Ik zit al een half jaar zonder suiker, en dus valt zoet me echt meteen op. Sweet Home Alabama aan de Waal. Lekker hoor.

Honing bij de levertjes; de curry had iets zoets want alle smaken zaten erin, en de kaas was met anijs! Leuk om mensen te spreken, ik weet niet meer wie de kids mee had, maar de WP-kids zagen er allemaal stralend gezond uit.

 
Ik heb geen honing gebruikt voor de relish en ook niet voor de currysoep. Voor beide gerechten heb ik Billington's Dark Molasses suiker gebruikt. Overigens zat er ook anijs in de currysoep.

Mike

 
Co, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag gisteren. Dat we nog van van jullie twee-eenheid mogen genieten!

 
Zo wij zijn ook weer terug van ons rondje Nederland; Dordrecht, Zeeland, Leiden en Nijmegen natuurlijk.

Ook wij hebben erg genoten donderdag, was een goed idee Tanja ! We vonden het erg leuk om al die mensen in het echt te leren kennen en het eten was heerlijk !

 
Heel leuk om een keer de gezichten achter onze fijnproevende collega-forumleden te zien.

Mij valt het op dat iedereen een jonge en frisse uitstraling heeft.

Veel groetjes aan iedereen !

 
Ik heb het ook erg naar me zin gehad, leuke en goede gesprekken gevoerd.

Remco je heb mijn hersenpan goed gekraakt,bedankt voor de spiegel.

Heerlijk geslapen in de camper van Poekie.

Wat mij betreft mag er een volgende datum komen.....

 
Ik heb een beslissing genomen omtrent mijn bijbaantje als kok in De Waard in Kekerdom. Ik heb bewezen dat ik kan koken en ook voor een groep. Maar om een kok te zijn, moet je ook een horeca-mentaliteit hebben, iets wat verder gaat dan koken alleen.

Ik ben erachter gekomen dat ik beter ben in me bezighouden met voeding in woord en geschrift dan in daad. Ik zit in de laatste week van school en de zomervakantie staat voor de deur. Ik ben nu vastbesloten om mijn tijd en energie gedurende de zomermaanden te gaan wijden aan het schrijven van mijn boek. Het moet er nu eindelijk maar eens van komen! Dit is DE manier voor mij om hier mijn werk van te maken, want het verhoogt mijn geloofwaardigheid en brengt me publicitair ook meer. Kijk maar eens welke vlucht De Voedselzandloper van Kris Verburgh alleen al heeft genomen!

Ik ben dus gestopt met koken in De Waard. Dit betekent echter niet het einde van de samenwerking tussen mij en De Waard. Ik kan daar als 'gastkok' voor speciale evenementen gemakkelijk bij tijd en wijle terugkomen, dus een tweede forumdag is daar zo geregeld!

Mike

 
Wow, goed bezig Mike. En goed nieuws dat je je op je boek gaat richten! Heel veel succes met schrijven.

Datum plannen dan maar zodat wij allemaal een keer van je kookkunsten.

 
Beste Mike,

Ik ben erg benieuwd naar je boek. Ik had je gisteren al willen vragen of je nog plannen had om een boek te schrijven. Nu heb ik toch mijn antwoord.

 
Jaa, goede beslissing! dat boek moet er komen en gaat heel veel mensen wakker schudden en op weg helpen, de tijd is er ook rijp voor volgens mij. Ik wens je nu alvast veel succes hiermee en kijk er naar uit. Eén exemplaar is bij voorbaat al verkocht!

Laat deze post maar een aanleiding zijn om inderdaad weer eens een datum te prikken voor een forumdag, voordat onze beste Mike een druk bezet man gaat worden met een bestseller op zijn naam. Wie roept?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.180
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan