het endorfine herstelplan

Liesje ik zal nooit zeggen dat voor iedereen standaard WAPF altijd goed is. De term kwakzalverij komt echter ook niet zomaar uit de lucht vallen. In het alternatieve circuit bevinden zich een hoop mensen die in één ding heel goed zijn: geld verdienen over de rug van mensen die zich in een kwetsbare positie bevinden. Al dan niet met de beste bedoelingen. Daarom moet je goed uitkijken voor de tekens je kunnen vertellen dat je met een onkundige behandelaar te maken hebt. Zuur base theorie die volledig verkeerd wordt gebruikt is een duidelijk (uitroep) teken.
 
Enzymen uit de koelkast interpreteer ik zo!. Dat ze niet synthetisch zijn maar hoe ze dan wel gemaakt worden hoop ik nog te vinden op internet.
Ik ben ook inderdaad bang dat me te dure produkten worden aangesmeerd.
Dus moet ik te weten zien te komen hoe dat zit.
Ik heb bv schildkliertabletten, hoeven niet in de koelkast maar zijn wel van (voor zover ik weet) varkens gemaakt.
Momenteel heb ik in huis / neem ik in - Betaine HCI/Pepsin Enzyme van Now Foods. en Super Enzymes ook van Now Foods. Of het iets doet weet ik niet. Ik kijk in de WCpot, dat is voorlopig mijn graadmeter.

Vandaag rauwe geitenyoghurt gehaald. Rauwe appel eet ik elke dag.
 
kom eens op consult dan kan ik e.e.a voor je uittesten.

Als je doelt op verteringsenzymen... die door je alvleekslier worden gemaakt: amylase, lipase en protease die zijn niet zo duur en hoeven niet in de koelkast.
DPPIV enzym hoeft ook niet in de koelkast.

 
caso morfine (caseïne) is schadelijk in je hersenen maar hoort daar niet te komen. Bij de meeste mensen blijft het in het lichaam en wordt het afgebroken.
Als het niet wordt afgebroken, door het DPPIV enzym, gaat het naar de hersenen.
Het is dus afhankelijk van dat enzym.
En ja .. dan wordt je moe van zuivel en kan vanalles in de war sturen op breinniveau tot aan depressie, psychose etc.
 
en de vraag over de onderzoeken.. dan maakt men gebruik van gepasteuriseerde zuivel en niet van rauwe melk.
Terwijl dat een wereld van verschil is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan