Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verkiezingsuitslag te hacken: Systeem zo lek als een mandje
De Kiesraad laat sinds de aanloop naar de verkiezingen op 15 maart de programmatuur op stembureaus extra controleren om te voorkomen dat die makkelijk te hacken is.
Bekijk bijlage 14538
Get well soon ... maar hoe zien we nu op het label of het grieptomaten waren.
Ik zeg: een Tomato Chain Reaction test (TCR-test 80 omwentelingen minimaal).
Ik zeg: helemaal geen processed producten.
Ok ja ik had het over lycopeen in tomaten dat helende eigenschappen heeft. En de toxiciteit van het nachtschadegebeuren zit bij tomaten vooral in de pitjes. Tegen de tomatenpitjes kan ik in elk geval ook niet. Bij aubergines zitten die pitjes overal en die moet ik daarom ook niet eten. Mensen eten bij tomaten de pitjes sneller dan bijv. de paprika's. Terwijl je ze bij de tomaten beter ook weghaalt. Bij aardappels zitten die toxinen vooral bij de scheuten. Gebieden daar rondom heen moet je goed wegsnijden uit de aardappel. Had ik wel eens niet goed gedaan en mijn hele lijf zat onder de netelroos.Tomaten zijn nachtschades die toxisch ingrijpen op het centraal zenuwstelsel. De eerste biologische wapens die ooit werden ingezet waren op basis van nachtschadeconcentraten. Lekker gezond.
Mike