Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze maar even hier, zelf nog niet gezien:
Bloeddonaties: 'Slechts 20% wordt gebruikt voor patiënten' - Waar gaat de rest heen? (docu) - Café Weltschmerz
Blood Business: the New Cannibalism werpt licht op de ondoorzichtige handel van de bloedplasma-industrie. Van de verarmde straten van Cleveland Ohio tot de gouden oevers van het meer van Zürich in Zwitserland, onderstaande film onderzoekt de fijne kneepjes van de bloedhandel. Plasma, een zeer...cafeweltschmerz.nl
Phishing detection van Metamask.En toen kwam ik ineens deze tegen. De vertaalknop doet het niet et moi fransèh is not tres biens.
Logo met een Q!? Qhistoire !?
Q HISTOIRE – 3ème Reich, Système Octogon : Suisse, Liechtenstein, Groenland.
Le 3ème Reich a t’il était totalement détruit en 1945 ? La raison pour laquelle la Suisse est le siège de l’État profondLes 13 familles de lignées Archontes qui dirigent la planète TerreLa plus gra…qactus.fr
Blij dat je deze plaatst. Zag hem een paar weken geleden ook maar door een probleem met pc niet meer te vinden. Waardevol artikel met veel info en lijkt mij zeer de moeite waard om te lezen en te delenEn toen kwam ik ineens deze tegen. De vertaalknop doet het niet et moi fransèh is not tres biens.
Logo met een Q!? Qhistoire !?
Q HISTOIRE – 3ème Reich, Système Octogon : Suisse, Liechtenstein, Groenland.
Le 3ème Reich a t’il était totalement détruit en 1945 ? La raison pour laquelle la Suisse est le siège de l’État profondLes 13 familles de lignées Archontes qui dirigent la planète TerreLa plus gra…qactus.fr
Interessant als dit waar is!
Bij een hologram zie je een 3-dimensionaal beeld. De persoon naast jou ziet het een klein beetje anders dan jij.Da's een simpele techniek die iedereen thuis kan doen met het juiste computer programma, een witte of blauwe of groene achtergrond en je kan iemand over bestaande beelden heen projecteren. Deden ze bij de locale omroep ook, ...