Het grote bedrog

het is dus echt waar! Een moeder heeft die school gebeld gister, ik heb net het telefoongesprek gehoord tussen school en een terechte zeer boze moeder, was een bericht in telegram groep Klokkeluiders voor Vrijheid.

Hier kun je de ondertiteling aanzetten, maar zelfs de ondertiteling vindt de spreker soms te snel en kan hem haast niet bijbenen :oops:

Bij het youtube filmpje kun je bij settings (tandwielrondje onderin) kiezen bij de afspeelsnelheid om sneller of langzamer af te spelen. Ik zou in dit geval langzamer kiezen ;)

We doen het voor het klimaat en de volgende generaties. Als we plastic rietjes blijven gebruiken is Nederland over 10 jaar onleefbaar en hebben we natte voeten door de zeespiegelstijging.
Zeker! We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn en daarnaast zijn wij een enorme inspiratie voor de rest van de wereld

We doen het voor het klimaat en de volgende generaties. Als we plastic rietjes blijven gebruiken is Nederland over 10 jaar onleefbaar en hebben we natte voeten door de zeespiegelstijging.
Precies! Maar die kartonnen rietjes zitten ook altijd in plastic verpakt... En veel verpakkingen ook... :unsure:
Maar goed... ik ben geen klimatoloog 🥳

Daarom bestel ik mijn ouderwetse plastic rietjes gewoon bij Oom Ali.. goedkoop en gewoon zoals het altijd was👍🏻

€ 2,24 46%OFF | 600 Pcs Wegwerp Elleboog Plastic Rietjes Voor Keukengerei Bar Party Event Alike Levert Gestreepte Bendable Cocktail Rietjes

Ipsos MORI is de op een na grootste organisatie die marktonderzoek uitvoert in het Verenigd Koninkrijk.
Schermopname (30).png

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan