Cita.
Well-known member
Eet smakelijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan het niet 100% volgen, die man spreekt zo snel
Hier kun je de ondertiteling aanzetten, maar zelfs de ondertiteling vindt de spreker soms te snel en kan hem haast niet bijbenen
Deze zotheid is gelukkig afgeblazenHebben jullie hier iets van gehoord/gezien, dit kreeg ik via whatsapp in een groep. Dit is toch zeker een "slechte" grap..
Bekijk bijlage 10131
Zeker! We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn en daarnaast zijn wij een enorme inspiratie voor de rest van de wereldWe doen het voor het klimaat en de volgende generaties. Als we plastic rietjes blijven gebruiken is Nederland over 10 jaar onleefbaar en hebben we natte voeten door de zeespiegelstijging.
Precies! Maar die kartonnen rietjes zitten ook altijd in plastic verpakt... En veel verpakkingen ook...We doen het voor het klimaat en de volgende generaties. Als we plastic rietjes blijven gebruiken is Nederland over 10 jaar onleefbaar en hebben we natte voeten door de zeespiegelstijging.
Daarom bestel ik mijn ouderwetse plastic rietjes gewoon bij Oom Ali.. goedkoop en gewoon zoals het altijd wasWe doen het voor het klimaat en de volgende generaties. Als we plastic rietjes blijven gebruiken is Nederland over 10 jaar onleefbaar en hebben we natte voeten door de zeespiegelstijging.