Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk daar niet te licht over!
Nee het was toch echt minder spectaculair en dus gewoon een camera in een studio.Denk daar te licht over!
Misschien hadden ze toe al een bijzonder zeer erg geheim militair project met een superdeSUPERteletubbieslenskijker.
Misschien dan klupje aliens die de foto's effe snel naar de nasa vlogen?Nee het was toch echt minder spectaculair en dus gewoon een camera in een studio.
Heks aka Partypooper
Misschien dan klupje aliens die de foto's effe snel naar de nasa vlogen?
Klopt! Ben echte beelddenker. Zie de hele film al voor me
[beelddenkervoer!]
en het beelddenkervoer gaat nog even door.Welk dwaalspoor wordt er nu weer uitgezet, het is van geen enkel belang of er nu wel of niet gekken op de maan hebben gelopen.
Zelfde met platteland aarde en buitenaards leven, gooi maar in de schuur als deze ellende klaar is ruimen we het wel op....
Ik ben voor de platteland aarde!!Welk dwaalspoor wordt er nu weer uitgezet, het is van geen enkel belang of er nu wel of niet gekken op de maan hebben gelopen.
Zelfde met platteland aarde en buitenaards leven, gooi maar in de schuur als deze ellende klaar is ruimen we het wel op....
Waar staat dat kut autocorrectIk ben voor de platteland aarde!!
Er geldt maar 1 prioriteit: VRIJHEID! Al het andere is ruis.Welk dwaalspoor wordt er nu weer uitgezet, het is van geen enkel belang of er nu wel of niet gekken op de maan hebben gelopen.
Zelfde met platte aarde en buitenaards leven, gooi maar in de schuur als deze ellende klaar is ruimen we het wel op....
Het was live te volgen op tv. Mijn man heeft het zelf gezien op tv (toen, niet recentelijk bedoel ik). Die foto was dus heel makkelijk te maken voor de krant. Ik zie dit niet als bewijs.
De platte maan?
Mike
de maan is rond!!! Als een pannekoekNet zo plat als de Aarde
de maan is rond!!! Als een pannekoek
ahhhh, een bolpannekoekde maan is rond!!! Als een pannekoek
je kunt toch vliegen?Het is wel oppassen daar. Ik kwam bijna te dicht bij de rand.
Dit bewijst maar weer dat grey aliens grote ogen hebben... Maar dat ze ook veren en een snavel hebben was nog onbekend.Jullie kunnen de maanlanding wel bedrog noemen, maar ik geloof het wel. Vanmiddag was ik nog even heen en weer gevlogen. Per toeval kwam ik een luxe huis tegen. Hier ga ik vaker naartoe.
Bekijk bijlage 6752