Misschien zijn ze niet echt op de maan geweest?Maar waarom zijn er op foto's van de aarde uit de ruimte zelden grote sterrenhemels te zien?
Foto's vanaf de maan, geen ster te zien...
Let's do 9/11 next
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien zijn ze niet echt op de maan geweest?Maar waarom zijn er op foto's van de aarde uit de ruimte zelden grote sterrenhemels te zien?
Foto's vanaf de maan, geen ster te zien...
Let's do 9/11 next
Ik dacht dat juist de zon vlak is.
De zon is een parabolische spiegel waar NASA een lamp op richt..... Niets wat je ziet is wat het lijkt. Movie script in MotionIk dacht dat juist de zon vlak is.
Een soort laser? Dus we worden eigenlijk belaserdDe zon is een parabolische spiegel waar NASA een lamp op richt..... Niets wat je ziet is wat het lijkt. Movie script in Motion
Volgens mij een onderschatting van de realiteit. Polls bereiken de zwijgende meerderheid niet of de zwijgende meerderheid heeft niks met polls.
De N was idg 1220 dus ik denk dat je gelijk hebt.Volgens mij een onderschatting van de realiteit. Polls bereiken de zwijgende meerderheid niet of de zwijgende meerderheid heeft niks met polls.
De N was idg 1220 dus ik denk dat je gelijk hebt.
Het ging mij er meer om dat ik er sowieso 7 vd 8 geloof en over 1 twijfel
Over de maan wordt dat ook al gezegd door doorgeslagen wakkeren maan is nep en hij wordt erg gehaat door deze groep flat earth wappies.De zon is een parabolische spiegel waar NASA een lamp op richt..... Niets wat je ziet is wat het lijkt. Movie script in Motion
Over de maan wordt dat ook al gezegd door doorgeslagen wakkeren maan is nep en hij wordt erg gehaat door deze groep flat earth wappies.
Misschien wel van Mercurius.Ik wil wel eens weten of de Friezen van de Maan of van Mars komen. Misschien komen we dat ooit te weten.
UranusIk wil wel eens weten of de Friezen van de Maan of van Mars komen. Misschien komen we dat ooit te weten.
Chemtrails, die vind ik nog steeds raarOver welke twijfel je? Over de aliens in Area 51?