Lievergezond
Well-known member
Hieronder een link van YT over de fake moonlanding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sinds het tot zinken brengen van de titanic leven we in een film geregisseerd door een stel bandieten.....Ja heb ik gezien.. al meerdere
Suuuuuuuuuuuuuuuuuure.
Mike
Als de mensen zich hiermee bezig gaan houden hebben we niets aan ze, ze onderzoeken bullshit
Niet the dirty mind maar the open mind is a joy forever.
Zodra mensen zich dit soort dingen zullen afvragen, op onderzoek gaan, dit onderzoeken, erover denken wordt er een beweging gemaakt richting de wakkere staat.
Het gaat dus niet om het onderwerp zelf, het gaat om het totaalplaatje.
Ooit komen we er wel achter hoe de kleine feiten zijn. De inzet nu is de wekker.
ja, zeker wetenSuuuuuuuuuuuuuuuuuure
Vrijheid van denken en meningen geven waar we samen over kunnen denken en niet anderen, waar men het niet me eens is proberen voor 'gestoord' uit te maken en persé gelijk willen hebben met slechts één eigen mening. Schapen hebben genoeg aan één mening, een meer nadenkend mens niet, die wil weten en luistert naar andere meningen/gedachten.Dwaalsporen, tijdverspilling. Er is nu maar 1 prioriteit: VRIJHEID!
Microfoon
Snap ik nog bij jou, bij jullie zijn is alles plat zelfs het bier..... Rutte binnen 10 km slaat gelijk dood, gaan jullie naar het strand is het platvis op de BoulevardGisteren was ik een pannekoek aan het eten. Opeens dacht ik: “dit lijkt De Aarde wel!”.