Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Far from being a pollutant, rising atmospheric CO2 concentrations will never directly harm human health, but will indirectly benefit humans in a number of ways. Chief among these benefits is global food security. People must have sufficient food, simply to sustain themselves; and the rise in the atmosphere's CO2 concentration that has occurred since the inception of the Industrial Revolution (an increase of approximately 100 ppm) has done wonders for humanity in this regard. And, it will continue to work wonders in helping us meet the rising food consumption needs of a larger, future population.
Vertel mij nog eens waar nuttige info over voeding en gezondheid eindigt en complotten precies beginnen. Ik bespeur een regelrecht complot tegen de wereldwijde voedselvoorziening van de mens, jij?
Als meer dan 31000 wetenschappers aangeven dat 'man-made' CO2 geen significant effect heeft op klimaatverandering, dan weet je dat er een andere agenda achter zit.
In de reguliere media wordt de disinfo over klimaatverandering al weer flink opgevoerd in aanloop naar de klimaattop.
Vanochtend hoorde ik op BNR Nieuwsradio zowaar een uitstekende column van Miarianne Zwagerman over de politiek correcte klimaatpropaganda, die ik jullie niet wil onthouden:
Dus als het smelten van de ijskappen invloed heeft op de rotatie snelheid van de aarde, dan geld dat óók voor het verplaatsen van grondstoffen van het ene continent
naar het andere
....... of al die terroristen die van Afghanistan naar Libie en weer naar Syrie en weer naar Libie gaan ..........
Dankzij het vertaalwerk van Irma Schiffers:
https://irmaschiffers2014.wordpress.com/2015/12/13/wat-er-werkelijk-gebeurde-tijdens-de-klimaat-top/comment-page-1/#comment-5562
En ook deze is de moeite waard om eens te bekijken:
Op 25 januari loopt de deadline van 10 jaar af die Al Gore stelde voor het redden van de planeet. Daarna is het omslagpunt bereikt. En wat is er in werkelijkheid gebeurd? Nou, niet zo heel veel eigenlijk:
De Britse overstromingen zijn te wijten aan...jawel, klimaatverandering! Wat dacht je van 'groene' Europese maatregelen die het aanleggen van watergeulen aan rivieren verbiedt?