Nou hierbij: jouw manier van reageren is altijd aanvallend (wil je dat ik ga zoeken in de historie, of heb je voldoende aan deze zin)? Bij jouw reactie is vaak elke vorm van nuance afwezig. Jouw standpunten zijn vaak waarheid en alles daarbuiten is onzin. Ik volg je al langere tijd en ik heb gezien dat meerdere mensen afscheid hebben genomen van dit forum, o.a. vanwege jouw manier van reageren (zoals bijvoorbeeld "Heksje").
Je zegt bij heel veel posts 'BRRRRRRRRRR', alsof je een punt wilt maken. Ik geef je volkomen gelijk dat de uitstoot van CO2 - door menselijk toedoen - niet zorgt voor bepaalde temperatuurstijgingen. Maar wat jij doet is zoveel mogelijk posts de wereld in sturen met 'BRRRRRRRRRR'. Zodra het ergens vriest of sneeuwt post je dit. De selectieve berichtgeving vindt niet alleen plaats in dit (of deze) topic, maar in vele anderen (waaronder Isreal/Palestina). Het is duidelijk dat jij een bepaalde agenda bewandeld, en die is behoorlijk eenzijdig. Hieronder valt dus ook jouw post van 'BBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!', dat gaat over dat mensen kunnen schaatsen over de straat.