het smelten van de ijskappen

Het jammere is dat je de doorsnee burger nooit gaat overtuigen. Het is niets meer dan een nieuwe manier om een extra belasting te heffen. En iedereen vindt het prima. Hilarisch haha.
 
Heerlijk, ik ben weer terug! Ik ben nu gewend aan de nieuwe software op het Engelstalige forum en kan er snelheid mee maken. Het is voor mij nu weinig extra moeite om ook hier in het Nederlands te posten, zeker als ik af en toe kan verwijzen naar ConDis!. Voelt lekker om weer terug te zijn in het Nederlands!

Mike
 
Wat bedoel je met je laatst post Fatsnotbad? Vanwaar "BBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"? Het is januari. En is het gek dat je dan op straat kunt schaatsen?
 
Je mist het hele punt. Natuurlijk vind ik het niet vreemd dat er winterse buien plaatsvinden in januari. Mijn BBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!-posts gaan over de mediapropaganda waar we voortdurend mee overspoeld worden dat de aarde aan het opwarmen is. 15 jaar geleden schreef The Guardian nog een artikel dat sneeuw definitief tot het verleden zou behoren:

6xzEHHy.jpg

In zijn propagandafilm An Inconvenient Truth voorspelt Al Gore dat we tot 25 januari 2016 hebben om de planeet te redden. Kijk eens wat er in de tussentijd werkelijk is gebeurd:

http://www.wattsupwiththat.com/2016...nt-of-no-return-planetary-emergency-deadline/

Voortdurend horen we dat elk jaar het 'warmste jaar ooit' zou zijn. Zo ook 2015:

http://dailycaller.com/2016/01/06/s...en-close-to-being-the-hottest-year-on-record/

Vandaar mijn posts. Je bent nieuw hier. Ga voor de grap in deze topic eens een paar pagina's terug en je ziet voortdurend BBBBBBRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!! terugkomen. Mijn manier om te laten zien dat het wereldwijd behoorlijk aan het afkoelen is.

Mike
 
Dat wist ik ;) maar het moet ook niet overdreven worden. Ah fijn, ik kan beter stoppen met reageren in zulke topics.
 
Je reageert met de opmerking dat ik overdrijf, maar je geefr hiervoor geen onderbouwing. Vervolgens zeg je dat je beter niet kunt reageren. Of je reageert en onderbouwt je reactie, of je reageert niet, maar nu zeg je in feite niets.

Mike
 
Dit is precies de reden waarom ik niet langer ga reageren. Jouw manier van communiceren is niet de mijne.
 
Nou hierbij: jouw manier van reageren is altijd aanvallend (wil je dat ik ga zoeken in de historie, of heb je voldoende aan deze zin)? Bij jouw reactie is vaak elke vorm van nuance afwezig. Jouw standpunten zijn vaak waarheid en alles daarbuiten is onzin. Ik volg je al langere tijd en ik heb gezien dat meerdere mensen afscheid hebben genomen van dit forum, o.a. vanwege jouw manier van reageren (zoals bijvoorbeeld "Heksje").

Je zegt bij heel veel posts 'BRRRRRRRRRR', alsof je een punt wilt maken. Ik geef je volkomen gelijk dat de uitstoot van CO2 - door menselijk toedoen - niet zorgt voor bepaalde temperatuurstijgingen. Maar wat jij doet is zoveel mogelijk posts de wereld in sturen met 'BRRRRRRRRRR'. Zodra het ergens vriest of sneeuwt post je dit. De selectieve berichtgeving vindt niet alleen plaats in dit (of deze) topic, maar in vele anderen (waaronder Isreal/Palestina). Het is duidelijk dat jij een bepaalde agenda bewandeld, en die is behoorlijk eenzijdig. Hieronder valt dus ook jouw post van 'BBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!', dat gaat over dat mensen kunnen schaatsen over de straat.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.073
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan