het smelten van de ijskappen

James Corbett debunkt nog maar eens wat man-made climate change propaganda:



Je ziet dat de propagandisten elkaar tegenspreken.

Mark
 
De cowpack had ik gemist: ???
Enige antwoord op absurde theorie. Laatst weer over fijnstof door "scharrelkippen".
 
Weer even wat fake news wegwerken:

Commandant der Strijdkrachten Tom Middendorp:
Het hele conflict in het Midden-Oosten is terug te voeren op het klimaat dat in razendsnel tempo verandert.

http://nos.nl/artikel/2146639-generaal-middendorp-klimaatverandering-bedreigt-wereldvrede.html

Mark
 
Sodemieter toch op met dat 'klimaatvluchtelingen'-verhaal! Niet jij hoor, Mark, maar iedere oelewapper die dit uitkraamt.

Mike
 
Wat ik mij trouwens afvroeg is hoe er precies verdient kan worden aan klimaatverandering. Oliebedrijven met veel macht (Shell), gas- en steenkolen bedrijven lopen toch geld mis als we overgaan op groene energie?

Bovendien worden we uiteindelijk onafhankelijker (off-grid) als burger als we zelf zonnecollectors en panelen aanschaffen.
 
Voormalig NOAA wetenschapper bevestigt dat z'n collega's klimaatdata hebben gemanipuleerd om de 'climate pause' te kunnen verdoezelen.

In the summer of 2015, NOAA scientists published the Karl study, which retroactively altered historical climate change data and resulted in the elimination of a well-known climate phenomenon known as the “climate change hiatus.” The hiatus was a period between 1998 and 2013 during which the rate of global temperature growth slowed. This fact has always been a thorn in the side of climate change alarmists, as it became difficult to disprove the slowdown in warming.

During the course of the investigation, the committee heard from whistleblowers who confirmed that, among other flaws in the study, it was rushed for publication to support President Obama’s climate change agenda.

https://science.house.gov/news/press-releases/former-noaa-scientist-confirms-colleagues-manipulated-climate-records

Nog vragen?

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.979
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan