Jazeker.
Dit boek kan ik aanbevelen (ben ik nu mee bezig):
Het Presence -proces (Paperback). Het Presence-proces is een programma om onverwerkte trauma's uit het verleden en bange gedachten over de toekomst op...
www.bol.com
@Binc Na een jaar lang er weinig om geven (behalve na vermijden van triggers na "histamine intolerantie" vorig jaar). Maar ondertussen steeds erger wordende klachten ben ik meer op zoek gegaan.
Opzoeken kan inderdaad ziekmakend zijn daar ben ik het zeker mee eens. Maar als je klachten blijft hebben van voedingsmiddelen waar je eerst tegen kon ga je toch op zoek. Lichamelijk plus emotionele aandacht zijn nodig. De onbalans in mijn lichaam heeft zich jammergenoeg na 1 jaar niet opgelost, hoop dat emotionele heling en het in balans brengen van lichamelijke/biochemische processen hierbij synergetisch kan helpen.
Net zoals ivermectine hier sommigen helpt, als je alles emotioneel/spiritueel alles kunt oplossen zou ivermectine ook zinloos zijn.
Ik ken overigens meer mensen die net als ik (te) veel bezig zijn geweest met het nieuws van de afgelopen jaren en ook nu gezondheidsklachten hebben ontwikkeld. Dus daar wil ik ook voor waarschuwen, als het niet goed voelt om met nieuws bezig te zijn neem er een tijdje afstand van.