Nog even over die aflevering: Ik vond het echt geweldig. Je ziet dit fenomeen dagelijks.
Gelukkig treft het mij niet.
Ik heb geen smartphone maar een oud mooi mobieltje (Motorola) van 10 jaar oud. Alleen mijn ouders en vriend hebben mijn nummer, Ik bel nooit, maar het enige wat ik doe is dat ik hem een keer per week oplaad.
Ik heb geen Facebook, twitter, hyves, apps, instagram etc. LinkedIn alleen maar voor bedrijven.
Ik heb nog een oud fotoapparaatje met rolletjes en met een rolletje doe ik misschien wel een jaar. Ik neem het alleen mee naar belangrijke verjaardagen, kerst, en zulke evenementen en schiet alleen foto's van de mensen en dieren waarvan ik houd.
Ik koop bijna niets online, alleen levertaan, wolvet, natuurcosmetia en kattenvoer.
Ik lees heeeel veel boeken.
Ik zit alleen veel op dit forum en zoek naar verder info als ik iets interessant lees.
That's it.
Ik leef offline en geniet de natuur, het weer, de mensen en dieren waarvan ik houd... en zit op mijn werk al genoeg aan de telefoon en computer.
Ik ben blij dat ik niet dit probleem heb waar velen de gehele dag mee bezig zijn. Voor mij geld alleen dat wat echt belangrijk is en geen onzin.