Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

Nee maar, in Engeland wordt melding gemaakt van deze 'revolutionaire vinding':

Eating potatoes or chips on most days of the week may increase a woman's risk of diabetes during pregnancy, say US researchers.

This is probably because starch in spuds can trigger a sharp rise in blood sugar levels, they say.

http://www.bbc.com/news/health-35261184

Let op die voorzichtige formulering 'MAY increase'. Je weet dat in de westerse wereld de wetenschap allang niet meer verklaart wat er al is, maar iets is er pas is als de wetenschap het erkent. Gelukkig maar dat we dankzij deze 'studie' nu weten dat we diabeten kunnen worden door een hoge zetmeelconsumptie! :roll:

Mike

Inmiddels zullen jullie wel gehoord hebben van het experiment in Frankrijk, waardfoor 1 proefpersoon inmiddels hersendood is en 3 personen naar alle waarschijnlijkheid permanente hersenbechadiging over zullen houden:

http://www.dailymail.co.uk/news/art...one-person-dead-five-hospitalised-France.html

Deze experimentele pijnstiller was op basis van CANNABIS. Ik kan e 1 ding vertellen: cbd heeft deze gevaarlijke bijwerkingen niet, integendeel. Is dit een herhaling van het fatale experiment in Nederland met probiotica bij alvleesklierkankerpatienten? Je pakt een natuurlijk geneesmiddel, doet hier genetisch iets mee dat verkeerd uitpakt, offert een paar proefpersonen op en hoopa, nu heb je 'bewijs' dat natuurlijke geneeskrachtige stoffen levensgevaarlijk zijn!

De waarheid is dat cannabis niet alleen een effectieve pijnstiller is, maar ook kankercellen doodt:

http://investmentwatchblog.com/cann...ll-cancer-cells-in-the-laboratory-cancer-gov/

Mike

Erg he. Een kennis van mij slikt al 30 jaar statines en heeft MS (waarschijnlijk als gevolg van, als je het mij vraagt).

Maar nu probeer ik haar dus te vertellen dat die statines eigenlijk niet meer geslikt moeten worden en dat ze rauw eigeel en ander verzadigd vet mag (lees: moet) gaan eten. Ik stuit helaas op de welbekende dichte deur.

Letterlijk:"Mijn cholesterol was 11, 30 jaar geleden en nu 5 en dat is goed!"
Ja ja...

Minister Touraine spreekt de berichten tegen dat het om cannabis zou gaan.

Die Touraine liegt dat het gedrukt staat! Hier het bewijs:

After news of the hospitalizations broke, media around the world began putting out misleading headlines about cannabis research being the cause. However, according to Marisol Touraine, France’s Minister of Health, cannabis was not involved in these studies at all, only a synthetic ECS stimulant designed to mimic cannabis’s effects.

The effects of the synthetic chemical compounds on the endocannabinoid system were, indeed, a dangerous factor.
Best Selling Vitamins and Supplements on Amazon (Ad)

The pill acted on the body’s endocannabinoid system. Taken orally, the drug was undergoing a Phase 1 clinical trial at a licensed private European laboratory that specializes in clinical trials, the French health ministry said.

Attempting to recreate the natural analgesic effects of cannabis, this pharmaceutical company unwittingly killed someone and gravely injured several others.

Why would these serious risks be taken when cannabis provides a clearly safer alternative?

Well, for starters, in countries around the planet, in order to study the effects of cannabis, it is particularly difficult — because it is illegal.

Big Pharma also plays a large role in why cannabis is illegal too, as they lobby state officials to keep it that way.

However, the crumbling illegality of cannabis is only part of the reason Big Pharma is rushing into the lab to synthesize its effects. As the Free Thought Project pointed out earlier this month, a new survey of adults found that 80% of respondents reported substituting cannabis for their prescription drugs. There is a mass exodus from pills to pot — and the industry is scared.

http://www.naturalblaze.com/2016/01...-patent-able-pill-and-its-killing-people.html

Strikt genomen gaat het ook niet om een synthetische vorm van cannabis, maar om een enzym remmer (Faah remmers) dat de afbraak van de endocannabinoide dus de cannabinoide die het lichaam zelf produceert voorkomt wat een pijnstillend effect teweeg zou kunnen brengen.

Krom natuurlijk dat ze niet gewoon cannabis voorschrijven, maar dat is niet te patenteren, dus geen moneymaker, dus niet interessant.

over de statines muis. Er schijnt ook een flinke link te zijn tuissen kanker en statines. Na een gebruik van 10-15 jaar komen de eerste tumoren. En dat heeft te maken met jawel: een verstoring van de energiehuishouding, waardoor er op celnivo een zuurstoftekort (kan) ontstaat. En kanker is een zuurstof tekort op celnivo over een lange periode.
Als iemand nergens voor open staat, zou ik het zo laten. Jammer maar helaas.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan