Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

Natuurlijk twijfelde ik daar niet aan. Het is vooral opvallend dat McDonalds zijn eigen medewerkers adviseert om de eigen spullen niet te eten. Voor de gemiddelde persoon is dat misschien wel iets om aan McDonalds spul te gaan twijfelen.

Het Nieuwsblad dd 4/1/2013 :

Emiel Pauwels (95), de oudste atleet van ons land, heeft kanker en kiest voor euthanasie. ‘Mijn droom was: 100 jaar worden en kerngezond zijn. En nog medailles winnen en records verbeteren. Maar dat gaat niet meer, door de kanker’, zegt hij zaterdag in Het Laatste Nieuws.

Volgende week zal ‘Miel’ euthanasie plegen, maar maandag trakteert hij zijn vrienden eerst nog op champagne. Twee maanden geleden werd bij Pauwels maag- en darmkanker vastgesteld. ‘Ik kan niet meer eten en ik kan amper nog mijn bed uit. De professoren wilden me nog opereren, maar ik wou dat niet meer. Ze konden me niet zeggen of ik ooit nog zou genezen en opnieuw zou kunnen lopen. Dan heb ik de papieren voor de euthanasie in orde gebracht en ben ik naar huis gekomen.’

Recept voor een lang leven

Op zijn veertiende begon ‘Miel’ met atletiek. Lopen, ver- en hoogspringen, speerwerpen. ‘Maar ik ben nooit prof geworden. Dat was zo niet in die tijd. Ik was altijd vertegenwoordiger in kantoormeubelen. Dat bracht brood op de plank.’

In een interview met Het Nieuwsblad vertelde Pauwels vorig jaar nog zijn recept voor een lang leven: ‘Goed ontbijten. Ik begin elke dag met een glas water, een banaan, twee appelsienen, vier boterhammen met choco en een lat chocolade. Toch weeg ik slechts 60 kilo.’

Ik viel bijna van de bank af, maar ik zat vanavond een stukje dokter Deen op 1 te kijken en toen ging het over vaccineren. De dochter wilde haar kindje absoluut niet vaccineren, vanwege dood en autisme ed en de moeder de dokter was natuurlijk voor en verder was er geen ruimte voor discussie. Maar ik vond het toch al heel wat dat het genoemd werd.

Quote:
Maar ik vond het toch al heel wat dat het genoemd werd.

Ze noemen het om een gelegenheid te creeren om nog even al hun goede argumenten de revue te laten passeren.

Zo viel ik middenin een stukje Dr Oz met Gary Taubes, die kwam daar zeggen dat je van kh dik wordt. Dat mocht natuurlijk niet van die naarling Dr Oz, je kon beter 100calorieen minder eten dan werd je insuline beter gebruikt en hoefde je al die heilzame koolhydraten niet te laten staan. En natuurlijk kwamen die duivelse verzadigde vetten ook nog even aan bod, mooie kans om die nog wat verder te demoniseren. Die rat maakte zelfs van een opgerolde plak salami een ader en stak er een stuk kaas in om de plak in je aderen uit te beelden. Gary Taubes zag er 100 keer gezonder uit dan die verrimpelde magere Oz.

En daarna gingen ze over naar een item over welke kleuren mag je lichaam niet hebben? Rood geel en blauw, en dat lieten ze dan zien met gekleurde spots op de vloer. Dat mensen die flauwekul kijken zegt toch wel veel over het dieet van Oz en de hersenontwikkeling door dat dieet.

http://action.sumofus.org/a/nestle-water-pakistan/

Persoonlijk teken ik niet, want ik ben van mening dat je geen producten van deze bedrijven moet kopen. Veel effectiever dan een petitie ondertekenen.

Man met werkende partner depressiever

Daar kijk ik niet van op, want dit druist ook keihard tegen de natuur in.

Verder zijn we als mens-zijnde ook niet voor gemaakt om hele dagen achter het kantoor te zitten en het komt steeds vaker voor dat mannen meer zittende beroep doen en vrouwen meer actiever beroep doen. Voor echte mannen is er bijna geen plaats meer in deze samenleving.

Gezondheid,

Ik ben er ook dol op! Na het eten heerlijk de vaatwasser inruimen! Dweilen, stofzuigen, wc poetsen…. En het allerbeste: als je net alles schoon hebt, ligt er een uur later weer stof/vuil. Lekker hoor, dat huishouden. Past precies bij de vrouw. Vroeger in de oertijd was het af en toe ff de grot leeggooien, en dan was je klaar. Dat stomme gepoets is echt niet iets natuurlijks voor vrouwen.

Laat de mannen maar mooi meehelpen hoor, mannelijkheid hangt toch niet af van 's avonds na het werk thuiskomen, de benen op tafel gooien, en de vrouw de boel op te laten knappen.

Quote:
Vroeger in de oertijd was het af en toe ff de grot leeggooien, en dan was je klaar

Hoe deed jij dat vroeger dan San dat 'grot leeggooien'? 8) :mrgreen:

Als ik de reacties van jullie vrouwen zo lees dan heb ik wel het volgende vermoedens.

Traditionele voeding maakt vrouwen veel vrouwelijker(vandaar dat jullie huishoudelijke taken niet erg vinden)

Moderne voeding maakt vrouwen veel te mannelijk (daarom kotsen veel vrouwen van als ze huishoudelijke taken moeten doen)

Gezondheid,

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan