G
Guest
Guest
Eigenlijk heb ik een vraag aan de dames hier op het forum. Ben benieuwd hoeveel jullie op een dag eten? Ik ga dan wel uit van wapf eten. Mijn eetpatroon begint volgens namelijk belachelijk te worden. Voor mijn gevoel eet ik inmiddels veel te veel. Ik heb de hele dag door letterlijk honger. Het lijkt weer een beetje mijn eetpatroon voor jaren terug. Toen zat er ook geen rem op bij mij.
Mijn eten vandaag
Ontbijt:
3 Gebakken eieren met spek en een smoothie van yoghurt, avocado, komkommer slagroom en perzik.
Tussendoor:
Stuk leverworst met mayonaise
Ribstewafel met dik boter em kaas en wat radijs met knoflooksaus.
Lunch:
Boekweitpannekoek met vers zacht fruit, slagroom en crème fraiche.
Tussendoor nog bouillon genomen en wat stukken kaas.
Avondeten:
Runderstoof met wat sperziebonen en pandan rijst.
Toetje, kersen verarmd en het vocht gebonden. Slagroom erbij.
En nu is het avond en heb weer honger.
Tussendoor heb ik ook nog melk en kefir gedronken. Daar waar ik voor een poosje terug weinig at en bijna geen eetlust moet ik nu gewoon eten.
Weer krijg ik de indruk dat ik zoveel honger heb vanwege snel werkende schildklier? Volgens mij eet ik ook niet te weinig koolhydraten en vetten?
Mijn eten vandaag
Ontbijt:
3 Gebakken eieren met spek en een smoothie van yoghurt, avocado, komkommer slagroom en perzik.
Tussendoor:
Stuk leverworst met mayonaise
Ribstewafel met dik boter em kaas en wat radijs met knoflooksaus.
Lunch:
Boekweitpannekoek met vers zacht fruit, slagroom en crème fraiche.
Tussendoor nog bouillon genomen en wat stukken kaas.
Avondeten:
Runderstoof met wat sperziebonen en pandan rijst.
Toetje, kersen verarmd en het vocht gebonden. Slagroom erbij.
En nu is het avond en heb weer honger.
Tussendoor heb ik ook nog melk en kefir gedronken. Daar waar ik voor een poosje terug weinig at en bijna geen eetlust moet ik nu gewoon eten.
Weer krijg ik de indruk dat ik zoveel honger heb vanwege snel werkende schildklier? Volgens mij eet ik ook niet te weinig koolhydraten en vetten?