Ff een update van mijn kant:
Ik ben, merk ik, eindelijk een beetje aan het opklimmen uit een diepe put.
De 5 x ozon -eigenbloedinfusen zouden er aan hebben kunnen bijgedragen die ik tot december heb gedaan.
Ik vermoed echter toch dat dat niet mijn trigger is geweest eerlijk gezegd, maar zeker weten doe ik het niet.
Het gaat uiteindelijk om de optelsom van dingen die ik ervoor doe en gedaan heb.
Wat ik concreet merk, is:
-Ik ben weer terug bij mijn vermogen om vaster en langer door te slapen in de ochtend (wat een bevrijding);
-Concentratievermogen is toegenomen;
-Kieswortelpijnen, oorpijnen en gewrichtspijnen zijn nagenoeg weg;
-Koudegevoeligheid is verminderd;
-Hoofdpijn is verminderd.
Wat heb ik nog:
-snel moe / overstresst / overprikkeld;
-pijn onder mijn linkerribbenboog: daar zit een orgaan drukkend pijn te doen al 4 jaar inmiddels: dit is de meest constante klacht die ik heb. Soms denk ik: het is de milt, soms denk ik: het is de alvleesklier: lijkt wel iets minder te worden;
-beetje te dikke buik (ik hou te veel vast in mijn buik) en pijnlijke linkeronderbuik (wordt ook al iets minder);
-raar gevoel linkerbeen;
-hoofdpijn nog steeds wel een beetje.
Wat ik de laatste tijd anders doe dan voorheen:
-ik heb mijn vetinname opgehoogd en mijn koolhydrateninname meer in de gaten gehouden nog;
-ik heb koffie
klysma´s gedaan (doe nu sinds kort waterklysma´s) een tijdje en pak het eind januari weer op;
-ik probeer minimaal 2 uur/ max 3 uur per nacht (5 maanden op- 5 maanden af) in de ozon te slapen;
-ik gebruik
leverbitter (bittere kruiden voor de lever o.a. waar ook ginseng in zit, naast bijv. neemboom);
-ik gebruik
kaardeboltinctuur (tegen de lyme);
-ik maak sinds een maand gebruik van
uvb-licht-badjes;
-ik gebruik systemische enzymen (lumbrokinase/serrapeptase) - ook tegen de ziekte van lyme;
-ik gebruik levertraan/boterolie;
-ik gebruik een vitamine b-12 mondspray (hooggedoseerd) - dit zou ook wel eens heel erg kunnen helpen;
-ik ben meer vlees gaan eten;
-ik eet elke dag 4 paranoten;
-ik drink 3 x pd een
citroendrank (inclusief de schil) met
curcuma erin / zwarte peper / gember / creme freche / keltisch zeezout / mariadistelzaad - soms knoflook als ik veel thuis ben;
-ik eet veel
sardienen (vooral tussen de middag op het werk: lekker makkelijk meenemen);
-voor de koolhydraten maak ik pannenkoekjes van (gekiemde) granen;
-ik eet elke dag een
budwigpapje van vette kwark, lijnzaadolie, slagroom en kokosrasp (ik denk dat dit me echt nooit gaat vervelen);
-ik gebruik 3x pd een theelepel maquibespoeder (vitamine c);
-ik eet ook biergist;
-200 gram ubiquinon (q10) per dag;
-ik ben in behandeling bij een resonantietherapeut (maar dat al ruim 2 jaar).
-en last but not least op werkgebied is het rustiger geworden: ik heb een andere baas, andere directeur, eenvoudiger werk, minder uur: minder werkstress: ik begin ook pas om 12 uur. Hard voor moeten vechten hiervoor op mijn huidige werk, maar dan heb je ook wat.
Mijn aandachtspunten zijn nog: ooit nog rauwe eieren en melk gaan eten en orgaanvlees en dierenvet.