Ingedroogde ontlasting

Als je een probioticum ipv kefir wilt gebruiken kun je die van Prescript Assist overwegen, die schijnt enorm goed te werken. Ik zou zeker doorgaan met de rijst, binnen een week zijn je problemen nog niet opgelost. Een grote leverreiniging werkt de boel ook goed los! Het is doorzetten. Ik ben nu een paar weken bezig met de milde leverreiniging in de ochtend, dat helpt mij ook goed.

 
Bij mij helpt de gelatine erg goed, wel in grote hoeveelheden. Ben benieuwd of dit blijvend is als ik weer naar een 'normale' dosis overga.

 
Ik neem nu gelatine; 6 dessertlepels per dag. Doet me nog niks. En ik doe dit sinds een week of 3/4..

Ik heb nog nooit kefir gemaakt. Ik heb Orthica Orthiflor Plus. Maar kan dus eens Prescript Assist proberen..Oke..dank voor de tip.

Ik zal vanavond weer witte basmati koken en er meer tijd voor nemen. Klinkt ook heel vreemd in mijn oren..witte rijst. Maar das is even je gedachten omzetten heb ik begrepen.

 
Ik heb het nog nooit gebruikt Mike. (vezels) :wink:

En GA het ook niet gebruiken!!

Volle kliko deze week..

 
Misverstand!

Ik moet echt een cursus duidelijk schrijven gaan volgen. Zie reactie op jou stelling Mike.

Ik wil die Fiberfin gaan gebruiken, maar gebruik deze nog niet.

Sorry sorry, het zijn mijn galwegen/ lever en darmen die verstopt zitten, met te weinig maagzuur zat ik op slot.

Marjan

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan