Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nobelprijs voor Geneeskunde in 2015
Ik stuur je ff berichtjeIk wel. 5 euro per potje.
Dat is toch het ultime businessmodel, dat je de ziekte en het medicijn kan verkopenLijkt erop dat Pfizer zijn/haar klanten toch nog niet kwijt wil en de antidote erbij gaat verkopen??Pfizer To 'Require' Twice-Per-Day COVID Pill Alongside Vaccines
Pfizer is so confident the pill will be approved and likely mandated that it has started production before the end of clinical trialsnationalfile.com
Ben een bekende .. soort van, iig al zo’n 9 jaar forumlidPas op... Handel in medicatie voor Friese paarden is niet toegestaan in nsbderland
Nooit op openbare deel reageren
Zal best ze noemen ivermectine dan covidtine of zo en verkopen het voor 20 dollar per en laten roli en Daisy overuren draaien.Lijkt erop dat Pfizer zijn/haar klanten toch nog niet kwijt wil en de antidote erbij gaat verkopen??Pfizer To 'Require' Twice-Per-Day COVID Pill Alongside Vaccines
Pfizer is so confident the pill will be approved and likely mandated that it has started production before the end of clinical trialsnationalfile.com
Ik doel niet op jou, de NSB'ers en nazi's kunnen ook lezen de vraag stellen kan gewoon, reageren beter privé berichtBen een bekende .. soort van, iig al zo’n 9 jaar forumlid
Ik snapte hem gelijk hoor goeie tip denk ik.Ik doel niet op jou, de NSB'ers en nazi's kunnen ook lezen
Je kan wel poeder kopen.
Hoe ga je het verwerken lijntjes van 5 mgHad ik ook gevonden idd... what’s the difference? Zou wellicht makkelijker door de douane komen toch?!
Hoe ga je het verwerken lijntjes van 5 mg
Dan mag je wel zorgen dat er geen mug langs vliegt, en poeder zal zeker niet makkelijker door de douane komen, de andere kant hoeveel poeder wil je bestellen 50 gram of zo, of 1 kilo, dan leveren ze niet ik vermoed dat je per ton of per kuub koopt.
Per kg, per gram heb je 1000 mg dat geeft dan. 200000 tabletjes als je uitgaat van 5 mgHeb al eens keratine poeder en hyaluronzuur poeder besteld, gewoon aangekomen. Als de omschrijving maar niet opvalt moet t geen probleem zijn.
Wordt idd lastig met afwegen en verwerken.
Op Alibaba.com kun je vanaf 1 kg bestellen
Bekijk bijlage 3450