Ivermectine

Lijkt erop dat Pfizer zijn/haar klanten toch nog niet kwijt wil en de antidote erbij gaat verkopen??
Dat is toch het ultime businessmodel, dat je de ziekte en het medicijn kan verkopen :)

Het stinkt als een beerput maar vanuit economisch perspectief is zoiets, zeker met gedwongen winkelnering natuurlijk een enorme dikke kassa.

Als mensen het nu niet gaan zien moeten we ze sowieso als verloren beschouwen:-(

Lijkt erop dat Pfizer zijn/haar klanten toch nog niet kwijt wil en de antidote erbij gaat verkopen??
Zal best ze noemen ivermectine dan covidtine of zo en verkopen het voor 20 dollar per 💊 en laten roli en Daisy overuren draaien.
6 keer per jaar prik dagelijks pil zeker een cashcow

Staan hier nog artikelen (via een snelle blik) tussen die interessant zijn?
Of is dit al een bekend zoek-item.

Had ik ook gevonden idd... what’s the difference? Zou wellicht makkelijker door de douane komen toch?!
Hoe ga je het verwerken lijntjes van 5 mg
Dan mag je wel zorgen dat er geen mug langs vliegt, en poeder zal zeker niet makkelijker door de douane komen, de andere kant hoeveel poeder wil je bestellen 50 gram of zo, of 1 kilo, dan leveren ze niet ik vermoed dat je per ton of per kuub koopt.

Hoe ga je het verwerken lijntjes van 5 mg
Dan mag je wel zorgen dat er geen mug langs vliegt, en poeder zal zeker niet makkelijker door de douane komen, de andere kant hoeveel poeder wil je bestellen 50 gram of zo, of 1 kilo, dan leveren ze niet ik vermoed dat je per ton of per kuub koopt.

Heb al eens keratine poeder en hyaluronzuur poeder besteld, gewoon aangekomen. Als de omschrijving maar niet opvalt moet t geen probleem zijn.
Wordt idd lastig met afwegen en verwerken.
Op Alibaba.com kun je vanaf 1 kg bestellen

9390E367-5EC4-4E1B-93D4-9401327D587F.png

Heb al eens keratine poeder en hyaluronzuur poeder besteld, gewoon aangekomen. Als de omschrijving maar niet opvalt moet t geen probleem zijn.
Wordt idd lastig met afwegen en verwerken.
Op Alibaba.com kun je vanaf 1 kg bestellen

Bekijk bijlage 3450
Per kg, per gram heb je 1000 mg dat geeft dan. 200000 tabletjes als je uitgaat van 5 mg
Je kan het niet verwerken dat is 1 probleem en als het al aankomt ben je een illegaal drugslab

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan