Ivermectine

Het mooie van mdh en hetgene waardoor hij iig van mij het voordeel van de twijfel krijgt is dat hij alles wetenschappelijk, wiskundig benaderd.

Niks gevoel, statistiek!
Hij heeft natuurlijk wel meegedaan aan fake polls, vooral voorafgaand aan de verkiezingen. Als hij een sleeper is, dan had hij geen andere keus dan het spelletje mee te spelen.

Mike

Hij heeft natuurlijk wel meegedaan aan fake polls, vooral voorafgaand aan de verkiezingen. Als hij een sleeper is, dan had hij geen andere keus dan het spelletje mee te spelen.

Mike
Ja, dat kan, of hij baseerde zich met verstand op door anderen moedwillig slecht aangeleverde cijfers. En dan krijg je, ook in de statistiek, Garbage in, garbage out

Mike
Ik denk dat hij oprecht niet te porren is voor onderwerpen als verkiezingsfraude of de vraag of een virus überhaupt bestaat. Hij is enorm strijdlustig maar dat gaat misschien soms ten koste van z’n bullshit-radar

Via TG

Rob Elens, [Aug 26, 2021 at 09:31]
22 Août 2021
GOED NIEUWS !!
Dr. Dominique RUEFF: Alle vaccins verlopen op 20/10/2021.
Geverifieerde informatie.

Deze therapieën zijn goedgekeurd bij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) en zullen vanaf 1/10 operationeel zijn.
Dus zal beetje bij beetje rond 20/10 worden verdeeld.
De vaccins werden goedgekeurd op "voorlopige experimentele basis", maar aangezien er per decreet een verplichting zal komen om deze 5 nieuwe geneesmiddelen voor te schrijven, zal het gebruik van het vaccin worden stopgezet.
Dus we begrijpen waarom alle staten zeiden "tussen september is het noodzakelijk dat ...".
Ze wisten alles al.
Je moet geduld hebben.
Accepteer geen chantage.
Wees geduldig
Nu Ivermectine weer is toegelaten, is er geen vaccin nodig.
Geweldig nieuws.
Het Institut Pasteur erkent de werkzaamheid van Iivermectine.
Een enkele inname kan bij sommige mensen al het genetische materiaal van SARS covid-19 uitroeien.

Goed lezen en delen ; IN MASSA BIJ AL JE CONTACTEN TE circuleren!??
*Ze gaan verliezen .... *

Goed nieuws: Ivermectine wordt nu wetenschappelijk erkend als een effectief medicijn, bij profylaxe en voor de behandeling van Covid-19 door onderzoekers van het Pasteur Instituut in Frankrijk.
De resultaten van hun onderzoek zijn op 12 juli 2021 gepubliceerd in het tijdschrift EMBO Molecular Medicine, dus het is recent. Een analyse van de resultaten van ander onderzoek dat in het ‘ American Journal of Therapeutics ‘ is gepubliceerd, roept met klem op, met ondersteunend bewijs, om de richtlijnen van gezondheidsinstanties te negeren en Iivermectine als de standaard van behandeling op te nemen.
De regering van Macron is hiervan op de hoogte...
Laat niet los, bespaar tijd, behoud je vrijheden van lichaam en geest.
Zorg voor jezelf.
Het ziet er naar uit dat wij snel zullen overwinnen.

In hoeverre is dit bericht geverifieerd? Waarom lees ik hierover nergens anders in geen enkele onafhankelijke nieuwsvoorziening? Mocht dit zo daadwerkelijk zijn dan zou het toch op elke onafhankelijke nieuwsvoorziening te lezen zijn?
Juich niet te vroeg!

In hoeverre is dit bericht geverifieerd? Waarom lees ik hierover nergens anders in geen enkele onafhankelijke nieuwsvoorziening? Mocht dit zo daadwerkelijk zijn dan zou het toch op elke onafhankelijke nieuwsvoorziening te lezen zijn?
Juich niet te vroeg!
Ik had ook al zo'n bericht geplaatst. Het is jammer genoeg niet te verifiëren dus moet worden weggezet in de fake-nieuws hoek. Ik zag het gisterenavond heel laat en was waarschijnlijk zo blij met de CMZ-berichten, dat ik dit meteen als ook fijn bericht aannam. Dom dat ik het echter niet eerst uitzocht en meteen plaatste. Tja, ik trapte in een val die ik graag als waarheid zou hebben willen zien.

Dorothé

Ik had ook al zo'n bericht geplaatst. Het is jammer genoeg niet te verifiëren dus moet worden weggezet in de fake-nieuws hoek. Ik zag het gisterenavond heel laat en was waarschijnlijk zo blij met de CMZ-berichten, dat ik dit meteen als ook fijn bericht aannam. Dom dat ik het echter niet eerst uitzocht en meteen plaatste. Tja, ik trapte in een val die ik graag als waarheid zou hebben willen zien.

Dorothé
Een wezenlijk probleem met de stortvloed aan informatie :-(

Ik meen (even uit mijn blote hoofdje) dat Willem Engel het over die datum heeft gehad in hun rechtszaken.

Ik heb toch iets gevonden dat op verificatie lijkt. Het is een bericht van huisarts Rob Elens waarbij hij het bericht van dr. D. Rueff doorgeeft.
Maart

Als je de 'kleur' en hoeveelheid hebt gekozen klik.je op 'koop nu'. Je ziet dan een totaaloverzicht van je bestelling voordat je de besttelling plaatst, je kunt dan nog wijzigingen aanbrengen. Bjj de verzending zie je het bedrag met daarnaast een 》, deze aanklikken en dan zie je de optie voor Premium Shipping, dat is EMS. Ik had een bestelling van 29-8, die arriveerde 8-9 in NL, weliswaar nog niet bezorgd aan huis maar wel al in het land.

Mike
Hungary Goulashland toont zowel 'Alie premium shipping' als 'EMS'. We hebben nav Aliemessage met Roli voor EMS gekozen (3 euro duurder dan Premium). Spannend.

Hungary Goulashland toont zowel 'Alie premium shipping' als 'EMS'. We hebben nav Aliemessage met Roli voor EMS gekozen (3 euro duurder dan Premium). Spannend.
Logisch toch dat het duurder is voor goulash land, moet is speciale verpakking anders steelt de transporteur de lading (paard en wagen) 🤣🤣🤣🤣🤣

Over bijwerkingen. Het is heel moeilijk voor mijzelf om eventuele bijwerkingen te herkennen. Ik heb,s-avond laat regelmatig aan linkerscheenbeen een irritante zeurderige pijn, het gebeurt zo vaak dat ik niet meer twijfel, ik moet dan schildkliermedicatie nemen en doe ik alvast bij voorbaat laat in de avond.
Gisteren was de pijn veel irritanter en ik had ook steeds jeukplekjes die ik normaliter niet heb. Maar ik had ook tijdens het eten enzymen geslikt. Bijna al mijn andere supplementen laat ik al 14 dagen weg.
Ik gebruikte 2 weken 1 ivermectine, Nac complex (terra Nova) en pregnenolone en gaf geen extra klachten.

Het lijkt alsof extra enzymen zich niet verdraagt met wat ik nu slik.
maar kan ook toeval zijn.

Vanavond maar eens goed nadenken wat ik wel en/of niet wil innemen.
Steeds wisselen is natuurlijk niet handig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan