S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat zijn we nu al met onze stock hahahahaPer kg, per gram heb je 1000 mg dat geeft dan. 200000 tabletjes als je uitgaat van 5 mg
Je kan het niet verwerken dat is 1 probleem en als het al aankomt ben je een illegaal drugslab
We zijn geen drugslab dat staat in sjina, wij zijn je wappiejunksdat zijn we nu al met onze stock hahahaha
Maar MdH staat achter de idee om mensen in te enten.Ik denk dat dat een beetje karakteristiek is voor MdH. Hij is iemand die altijd voor rechtvaardigheid gaat en een echte pitbull. Maar wel binnen de illusies waar hij (volgens mij) dus ook zelf nog in gelooft. Maar stel dat hij op meerdere gebieden ook wakker wordt, dan gaan we zeker nog veel van hem horen
Per 20-10-2021 mag de vaccinatiespuit niet meer worden gebruikt in de EU !!
Hoi Mike, ik ben nieuw hier, wat een hoop goede info! Ik zie die EMS optie niet, geldt die niet voor Nederland?N.a.v. de berichten over zendingen IVM of AVM die niet aankomen in landen als Hongarije en Portugal het volgende. Ik heb dit besproken met Roli en hij kan bezorging garanderen via EMS. De verzendkosten zijn dan echter wel duurder, dus dat zul je er voor over moeten hebben. Roli spreekt over rond de 20 dollar (17 euro) voor 10 potjes, dat is volgens mij nog steeds goed te doen. Hij gaat op de Fatsforum Store een extra verzendingsoptie voor EMS aanmaken, zodat je bij de bestelling kunt kiezen voor gegarandeerde verzending voor een meerprijs via EMS of het risico dat het niet via de reguliere post bezorgd kan worden wegens restricties in bepaalde landen (NL lijkt vooralsnog niet een probleem te zijn, maar bepaalde andere landen wel).
Mike
Nee, want ik heb geen facebook. Gewoon internet. Ik weet het dus ook niet of het waar is, vandaar dat dat mijn eerste zin was. Ik kan er echter ook niets meer over vinden, dus waarschijnlijk is het dan fake. Zeer jammer. Had mooi geweest. Als ik op home klik van de website, dan zie ik al veel nieuws waarvan er ook veel bedenkelijk is. Dus, ik heb het te snel geplaatst. Sorry hiervoor. Mijn fout. Ik vermoed dat ik een beetje te euforisch geworden ben vanwege dat CMZ-verhaal.Afkomstig van Fuckbook? Ik zou graag bevestiging willen zien vanuit authentiekere bronnen voordat ik ga juichen.
Mike
Beter om geen pillen meer te slikken en de weg te kiezen van de geneeskrachtige kruiden en ons zelfgenezende vermogen aan te spreken.Of dit nieuws waar is weet ik niet, maar wel bijzonder;
< HET EINDE VAN DE VACCINATIES IS IN ZICHT > :: WIJ MOGEN GAAN ONTWAKEN!
Dit bericht werd op Facebook direct verwijderd!www.volkwordwakker.nlBij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) zijn 5 geneesmiddelen goedgekeurd om Corona (veredelde griep) te genezen!
Omdat de mRNA-spuit (COVID vaccin, slechts een vrijwillig experiment), op 31-12-2023 afloopt, zal deze per 20-10-2021 NIET meer worden gebruikt in de EU !!
Bij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) zijn 5 geneesmiddelen goedgekeurd om Corona (veredelde griep) te genezen!
Omdat de mRNA-spuit (COVID vaccin, slechts een vrijwillig experiment), op 31-12-2023 afloopt, zal deze per 20-10-2021 NIET meer worden gebruikt in de EU !!
Kijk en onderzoek zelf ook!
Goed nieuws!
Dr. Dominique RUEFF:
Alle vaccins verlopen op 20/10/2021.
Informatie is geverifieerd.
De Europese Unie (google ernaar) heeft 5 therapieën goedgekeurd die beschikbaar zullen zijn in alle ziekenhuizen in de lidstaten om COVID te behandelen.
Deze therapieën zijn goedgekeurd bij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) en zullen vanaf 01-10 -2021 operationeel zijn.
Dus zal vanaf en rond 20-10-2021 worden ingezet.
De vaccins werden goedgekeurd op "voorlopige experimentele basis", maar aangezien er per decreet een verplichting zal komen om deze 5 nieuwe geneesmiddelen voor te schrijven, zal het gebruik van het vaccin worden stopgezet.
Dus we begrijpen waarom alle staten zeiden:
"Tussen september is het noodzakelijk dat ...".
Ze wisten alles al.
Je moet geduld hebben.
Accepteer geen chantage.
Wees geduldig.
Nu dat de Ivermectine weer is goedgekeurd, is er geen vaccin meer nodig!
Geweldig nieuws!
Het Instituut Pasteur erkent de werkzaamheid van ivermectine.
Een enkele inname kan bij sommige mensen al het genetische materiaal van SARS covid-19 uitroeien.
Dorothé
Niets in de krochten van de EU internet sites te vinden buiten hoe gevaarlijk de dierenartsen paarden ivm vinden voor mensen.Of dit nieuws waar is weet ik niet, maar wel bijzonder;
< HET EINDE VAN DE VACCINATIES IS IN ZICHT > :: WIJ MOGEN GAAN ONTWAKEN!
Dit bericht werd op Facebook direct verwijderd!www.volkwordwakker.nlBij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) zijn 5 geneesmiddelen goedgekeurd om Corona (veredelde griep) te genezen!
Bij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) zijn 5 geneesmiddelen goedgekeurd om Corona (veredelde griep) te genezen!
Kijk en onderzoek zelf ook!
Goed nieuws!
Dr. Dominique RUEFF:
Alle vaccins verlopen op 20/10/2021.
Informatie is geverifieerd.
De Europese Unie (google ernaar) heeft 5 therapieën goedgekeurd die beschikbaar zullen zijn in alle ziekenhuizen in de lidstaten om COVID te behandelen.
Deze therapieën zijn goedgekeurd bij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) en zullen vanaf 01-10 -2021 operationeel zijn.
Dus zal vanaf en rond 20-10-2021 worden ingezet.
De vaccins werden goedgekeurd op "voorlopige experimentele basis", maar aangezien er per decreet een verplichting zal komen om deze 5 nieuwe geneesmiddelen voor te schrijven, zal het gebruik van het vaccin worden stopgezet.
Dus we begrijpen waarom alle staten zeiden:
"Tussen september is het noodzakelijk dat ...".
Ze wisten alles al.
Je moet geduld hebben.
Accepteer geen chantage.
Wees geduldig.
Nu dat de Ivermectine weer is goedgekeurd, is er geen vaccin meer nodig!
Geweldig nieuws!
Het Instituut Pasteur erkent de werkzaamheid van ivermectine.
Een enkele inname kan bij sommige mensen al het genetische materiaal van SARS covid-19 uitroeien.
Dorothé
Het bericht doet nu volop de ronde, heb het van een handjevol mensen al doorgestuurd gekregen. Ik vermoed dat Fuckbook de oorsprong is en ruik dus onraad.Nee, want ik heb geen facebook. Gewoon internet. Ik weet het dus ook niet of het waar is, vandaar dat dat mijn eerste zin was. Ik kan er echter ook niet meer over vinden, dus waarschijnlijk is het dan fake. Zeer jammer. Had mooi geweest. Als ik op home klik van de website, dan zie ik al veel nieuws waarvan er ook veel bedenkelijk is. Dus, ik heb het te snel geplaatst. Sorry hiervoor. Mijn fout. Ik vermoed dat ik een beetje te euforisch geworden ben vanwege dat CMZ-verhaal.
Dorothé
Je ruikt het nog maar net, hier stinkt het of de hele Eu in staat van ontbinding isHet bericht doet nu volop de ronde, heb het van een handjevol mensen al doorgestuurd gekregen. Ik vermoed dat Fuckbook de oorsprong is en ruik dus onraad.
Mike
Als je de 'kleur' en hoeveelheid hebt gekozen klik.je op 'koop nu'. Je ziet dan een totaaloverzicht van je bestelling voordat je de besttelling plaatst, je kunt dan nog wijzigingen aanbrengen. Bjj de verzending zie je het bedrag met daarnaast een 》, deze aanklikken en dan zie je de optie voor Premium Shipping, dat is EMS. Ik had een bestelling van 29-8, die arriveerde 8-9 in NL, weliswaar nog niet bezorgd aan huis maar wel al in het land.Hoi Mike, ik ben nieuw hier, wat een hoop goede info! Ik zie die EMS optie niet, geldt die niet voor Nederland?
En is het beter om 10 ipv 20 potjes te bestellen ivmnde douane?
Dank je wel alvast!
Linda
Oh dat wist ik nietMaar MdH staat achter de idee om mensen in te enten.
Ja dat is ook inderdaad zo. Hij is in ieder geval wel iemand die er dan vol voor gaat. Je kunt hem beter aan je eigen kant hebben dan tegen je.Dat hoeft niets te zeggen. Dat is Trump.zogenaamd ook en kan de dekmantel zijn waarachter hij zich moet verschuilen, aangezien hij zich behoorlijk mainstream profileert, net als Trump.
Mike
Om het kwaad bloot te leggen moet het kwaad haar activiteiten in het licht uitvoeren.Ja dat is ook inderdaad zo. Hij is in ieder geval wel iemand die er dan vol voor gaat. Je kunt hem beter aan je eigen kant hebben dan tegen je.
Het mooie van mdh en hetgene waardoor hij iig van mij het voordeel van de twijfel krijgt is dat hij alles wetenschappelijk, wiskundig benaderd.Ja dat is ook inderdaad zo. Hij is in ieder geval wel iemand die er dan vol voor gaat. Je kunt hem beter aan je eigen kant hebben dan tegen je.