Ivermectine

Ik denk niet dat daar het probleem zit, dat is afgeschermd voor de ogen van derden. De zoekmachines en eMail verkeer via gmail, hotmail, en andere gratis spionage diensten, etc. Dat wordt 100% volautomatisch gelezen

Heb iedereen zich wel eens afgevraagd waarom bijvoorbeeld telegram je een nieuwe gebruiker voorstelt waar je 12 jaar geleden een keer contact mee hebt gehad ergens toe telegram nog niet eens bestond.
Omdat vrijwel iedereen de optie bij nieuwe media gebruikt .. "trek mijn hele adresboek leeg (privacylek .. je geeft alles van al je relaties gratis aan Big Brother zonder hun toestemmig) om te kijken of er mensen al bestaan met dat email-adres". Intussen vreet Google etc je hele smartphone leeg ... heerlijk om geen smartfoon te hebben en oude koelkast meestal uit te hebben. Heerlijk om geen enkele social media te hebben ... shit .... fatsforum....

of spotgoedkoop om te blijven leven
Of je besteld bij roli of Daisy voor 5 euro, die quackcinazis kopen toch geen paarden middelen die denken dat ze eraan dood gaan.
Maar ik denk dat zodra de gevaxten dood gaan dat ze de wappies nog steeds de schuld geven omdat wij niet gequackcineerd zijn 🤣🤣🤣

Welke, pijnboom de fijnspar of de zilverspar 🤣🤣🤣 of een van de 36 Amerikaanse soorten
Zit net aan een verse pot vers in Mekcekgebergte geplukte ... pinus sylvestris. "In de naalden zitten vitaminen C, vitaminen A en provitamine A bètacaroteen. In een kopje dennenthee zitten wel vijf keer zoveel vitaminen C als in een glas sinaasappelsap".

Al 2 maanden van de koffie af (0,7-1,4l dagelijks) ... gaat goed ...:alien:👻😱 ... je moet iets ....

🤦‍♀️Och sorry. Bij het bestellen bij Roli :) De KLEUR, stond ergens bij de vraag van iemand die EMS niet kon vinden. Inmiddels leer ik dat Lupin = Roli en na de lezing van Mike had ik bij Lupin 3 potjes besteld en heb ik "groene" ontvangen, maar wat geel is weet ik niet.
Geen dooie dennebomen dus :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Aha! Dus groen of geel is geen kleur maar het is I of A, zeg dat dan meteeeen :)
Dank voor jullie reacties, wilde ik voor wakker doorgaan, weer mislukt zeg.

Laatst bewerkt:
Zit net aan een verse pot vers in Mekcekgebergte geplukte ... pinus sylvestris. "In de naalden zitten vitaminen C, vitaminen A en provitamine A bètacaroteen. In een kopje dennenthee zitten wel vijf keer zoveel vitaminen C als in een glas sinaasappelsap".

Al 2 maanden van de koffie af (0,7-1,4l dagelijks) ... gaat goed ...:alien:👻😱 ... je moet iets ....
Sinds de IVM blijf ik heel gemakkelijk van mijn dagelijkse wijn(tjes) af. Een van de vele voordelen van IVM. Werkt ongelooflijk! Omwonenden van de glasbak beginnen me al te missen ;-) Serieus, iemand vroeg mij vandaag of ik ben verhuisd. HH!

In plaats daarvan drink ik m'n eigen Wappie-Brew van dennennaaldenthee, grapefruit- schillenpulp(NutriBullet), gemberthee, beetje honing en limoen/citroensap. Evt. aanlengen met water.

Wow! Een ondraaglijke gezondheid maakt zich van mij meester!!! :sneaky:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.548
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan