Ivermectine

Bij mij heeft het ook geholpen met die enorme plekken en bulten op mijn benen.
Anders was het zeker gaan ontsteken.
Bulten zijn weg en geen jeuk meer (gelukkig want dat was het vervelendst)
Je ziet nu alleen nog waar die bulten hebben gezeten maar daar kan ik wel mee leven 😁

Al een paar nachten 3 muggen op mijn slaapkamer die me gewoon met rust laten. Normaal krijgen ze van mij een enkeltje hemel maar nu ze niet vervelend zijn mogen ze blijven. Even geduckt op 'ivermectine tegen muggen' en kwam onderstaand artikel tegen.
Nu vraag ik me eigenlijk af of deze vlieger ook op kan gaan tegen vlooien bij mijn huisdieren.

Al een paar nachten 3 muggen op mijn slaapkamer die me gewoon met rust laten. Normaal krijgen ze van mij een enkeltje hemel maar nu ze niet vervelend zijn mogen ze blijven. Even geduckt op 'ivermectine tegen muggen' en kwam onderstaand artikel tegen.
Nu vraag ik me eigenlijk af of deze vlieger ook op kan gaan tegen vlooien bij mijn huisdieren.
Nu ik dit zo lees bedenk ik me opeens dat ik al weken niet gestoken ben :)
Mooi bijkomend voordeel

Mijn vader heeft jarenlang last van psoriasis op z'n ellebogen/onderarmen en op z'n kuiten. Allemaal rood en met schilfers wat dan jeukt.
Jarenlang heeft hij van alles geprobeerd (zowel natuurlijke als chemische middelen) en niks hielp. Zowel CBD olie innemen, als CBD zalf... en middeltjes van de dokter...
Hij smeert altijd een zalf van de huisarts wat de boel een onderdrukt, maar niet geneest.

Nu slikt m'n vader 1,5 maand IVM elke dag 3 pilletjes. En de psoriasis is inmiddels minder hevig geworden. Tis veel minder rood, het jeukt ook minder. Hij heeft al 2 weken die zalf van de huisarts niet hoeven te gebruiken. Tis niet weg, maar tis duidelijk wel vermindert!

Ik was een aantal dagen gestopt met ivermectine, dit had geen invloed op mijn zicht, wat sterk verbeterd is dankzij ivermectine (nog steeds m’n Ali bril niet binnen). Wel kwamen mijn rug en nekklachten langzaam terug, minder ernstig maar toch. Nu ben ik weer verder gegaan met het gebruik. Ik heb na al die weken nog steeds een irritante floater, die mij voor het gebruik nooit opgevallen was. Binnenkort via kennissen ivermectine uit India en Mexico. Ben benieuwd!

Nu ik dit zo lees bedenk ik me opeens dat ik al weken niet gestoken ben :)
Mooi bijkomend voordeel
nou als ik in de keuken zit achter mijn pc, komen er van die turbomuggen voorbij, ieniemienie maar wel plekken op mijn arm. En ik slik al heel wat weken IVM. Die plekken krijg ik meteen weg met mijn middeltjes. Op mijn slaapkamer elke nacht een diffuser aan met whatever essentiele olie en wordt niet geprikt. Ze hebben dus ook een hekel aan sterke geuren.

Helaas nu 2 zendingen van 15 potjes terug naar Roli.
deze week een kleine bestelling gedaan met extra verzendkosten maar dit is nog steeds niet verstuurd.
hoop dat ik toch nog iets kan bemachtigen en dat ik m’n 250 euro anders terug krijg.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan