Gaat goed komen, Joy!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel met premium shipping besteld?Helaas nu 2 zendingen van 15 potjes terug naar Roli.
deze week een kleine bestelling gedaan met extra verzendkosten maar dit is nog steeds niet verstuurd.
hoop dat ik toch nog iets kan bemachtigen en dat ik m’n 250 euro anders terug krijg.
De 3e bestelling welWel met premium shipping besteld?
Ben benieuwd hoe land het duurt uit sjina met paard en wagen naar goulashie4x IVM naar NL vandaag aangekomen, redelijk "normale" transportduur
8x al op transport in Europa, idem indien deze week arriveert
1x koerier EMS naar Goulashland is in Sjinaland afgehaald... spannend
alles Roli (lupin, soopet)
Vandaag weer 4x IVM, in NL gaat 't nog ok lijkt me!? (of misschien heb ik ook 'ns keertje mazzel?)4x IVM naar NL vandaag aangekomen, redelijk "normale" transportduur
8x al op transport in Europa, idem indien deze week arriveert
1x koerier EMS naar Goulashland is in Sjinaland afgehaald... spannend
alles Roli (lupin, soopet)
uhm via Lupin Store, ik had alleen avm besteld maar kreeg beidenOok via Roli?
Mike
Dat is Roli. Volgens Roli hebben ze hem niet meer op de korrel (dat kan dus gebeuren bij AliExpress, leren we nu) en kan hij weer probleemloos versturen!uhm via Lupin Store, ik had alleen avm besteld maar kreeg beiden
Is wel al rond 15 aug besteldDat is Roli. Volgens Roli hebben ze hem niet meer op de korrel (dat kan dus gebeuren bij AliExpress, leren we nu) en kan hij weer probleemloos versturen!
Mike
Dat zou mooi zijn, ik zag wel in de alie app dat ze opnieuw bezig zijn met mijn bestellingenRoli werd tegengewerkt vanuit het verzendbedrijf in China. Nu niet meer.
Mike
maar hoeveel moet je nou hebben he... ik weet t niet.Dat zou mooi zijn, ik zag wel in de alie app dat ze opnieuw bezig zijn met mijn bestellingen
Heeft geen haast, heb nog zat