Maar ivermectine is van Big Pharma. Wat bedoel je dan precies? Ik ben nog niet overtuigd met de bewijzen. Ik vind alle tot nu toe gevonden en gelezen bronnen discutabel. Maar ik lees ze dan ook met mijn professionele pet op en ik weet niet of er meer medische wetenschappers op dit forum zitten maar dat maakt zeker wel verschil in het interpreteren van medische informatie en het raadplegen van bronnen. Ik vind schreeuwerige teksten met spelfouten niet heel erg betrouwbaar overkomen eerlijk gezegd. Maar dat gezegd hebbende: ik ben hier niet voor niks terecht gekomen. Het heeft allemaal wel degelijk mijn interesse momenteel.
Verder zijn enorm veel bedrijven achter de coulissen niet okay. We zijn er wel allemaal afhankelijk van. Jij ook. Ik ook. Je wil niet weten wat er achter ahold schuil gaat of achter shell of coca cola of I-phone. Hoeveel kinderarbeid, fraude, mishandeling, corruptie e.d overal is. Daar zijn de farmaceuten niet anders in. Zoals ik elders al aangaf: iedereen wil geld verdienen. Zelfs moeder Theresa heeft de boel geflest dus ja.