Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tis een mooie hobby, net zoals je jezelf af en toe kan amuseren met leuke complot theorieën. Zie het als chips voor de geestAandacht geven aan trollen is verspilde energie... Snap niet dat jullie dat doen
In Nederland mooie wijnen kopen dat kan bijna niet.Je moet het wel willen natuurlijk! Ik wil 't alcohol gebruik gewoon in de hand hebben, IVM lijkt hierbij te helpen. Ik wil/hoef geen geheelonthouder te worden; daarvoor is wijn te fijn! Voorlopig geen AA voor mij!
Mijn enige 'drankprobleem' is eigenlijk dat ik de 'mooie' wijnen niet (meer) kan betalen!
Nee hoor, gewoon een beetje 'op gevoel'. Rekening houdend met de halfwaardetijd. Na een paar dagen bouw ik de dosering af; er zit dan nog genoeg in mijn lijf. Ik merk dat na 4-5 dagen 15mg niet meer goed voelt.Slik je IVM elke dag? of maak je een kuur van 3 dagen per week (dag 1-3-7) ? oid?
Je moet soms wat he op een te plakkerige zondag middag in t hier oh zo rustige Portugal. Beetje tijdverdrijf met een lichte grimas is best okay zo op zijn tijd .....Aandacht geven aan trollen is verspilde energie... Snap niet dat jullie dat doen
Dan wordt je vanzelf een AAerJe moet het wel willen natuurlijk! Ik wil 't alcohol gebruik gewoon in de hand hebben, IVM lijkt hierbij te helpen. Ik wil/hoef geen geheelonthouder te worden; daarvoor is wijn te fijn! Voorlopig geen AA voor mij!
Mijn enige 'drankprobleem' is eigenlijk dat ik de 'mooie' wijnen niet (meer) kan betalen!
De meeste forumleden nemen IVM niet (alleen) tegen C19. Ik neem het o.a. om het zelf-helend vermogen vh lichaam te (re)activeren; verder heb ik IVM in huis voor anderen die ziek zijn! Een zwaar zieke kennis was binnen 2 dagen geheel opgeknapt. Anekdotisch bewijs zul je zeggen...Precies dat!Nog een vraag: waarom zetten jullie een medicijn in als jullie niet bang zijn voor corona, het nog steeds niet als een wereldprobleem zien, het vergelijken met een griepje en alle maatregelen los willen laten en anti vaccinatie zijn. Als corona niet bestaat heb je toch ook niks nodig om het te voorkomen?
Ik ben overigens ook niet bang om corona te krijgen. Wel om het door te geven.
Jasper is anekdotisch trol en weetnietschaapDe meeste forumleden nemen IVM niet (alleen) tegen C19. Ik neem het o.a. om het zelf-helend vermogen vh lichaam te (re)activeren; verder heb ik IVM in huis voor anderen die ziek zijn! Een zwaar zieke kennis was binnen 2 dagen geheel opgeknapt. Anekdotisch bewijs zul je zeggen...Precies dat!
Ik had ook corona (was toen nog superbang) het was heel erg en duurde lang joh echt nog maandenlang last van gehad alles geprobeerd regulier alternatief noem maar op het hele circus en het ging pas over toen ik dit zat te luisteren. Sindsdien hos ik het leven weer tegemoet!!!
Halfwaardetijd?Nee hoor, gewoon een beetje 'op gevoel'. Rekening houdend met de halfwaardetijd. Na een paar dagen bouw ik de dosering af; er zit dan nog genoeg in mijn lijf. Ik merk dat na 4-5 dagen 15mg niet meer goed voelt.