S
Shantilove
Guest
Okay das dan wel weer balen maar gelukkig wel de pilletjes in handen gekregen! Was t veel?1x en moest ik het pakket ophalen en ik mocht toen invoerrechten betalen.
Sandra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Okay das dan wel weer balen maar gelukkig wel de pilletjes in handen gekregen! Was t veel?1x en moest ik het pakket ophalen en ik mocht toen invoerrechten betalen.
Ja ik heb dat al vaker meegemaakt. Het is mij nooit duidelijk geworden wanneer nou wel en niet ophalen.Heeft iemand al gehad bij bestelling IVM dat er gemeldt wordt dat t pakket opgehaald moet worden bij plaatselijk postkantoor? Vraag dit voor vriend in NL die besteld heeft via de revolutie link.
Sandra
Iete van 7 euro een bestelling van 50 of zo. Ik weet het niet meer precies.Veel?
Valt me mee maar leuk is andersIete van 7 euro een bestelling van 50 of zo. Ik weet het niet meer precies.
Vermoord in ziekenhuis ...Big pharma is zo verrot. Mij krijg je never ever meer een ziekenhuis in. Zeker niet met deze covid hoax. Tis een moordhuis.
Hier ook een Nederlandse medicus ontmoet. Ziet ook niet dat big pharma niet okay is. En er valt ook niet over te praten. Hoe dan?!
Sandra
Zo rustig is het toch niet meer... las/hoorde over een Portugese rechter die de politie woordelijk te lijf ging over bekpamperplicht.Je moet soms wat he op een te plakkerige zondag middag in t hier oh zo rustige Portugal. Beetje tijdverdrijf met een lichte grimas is best okay zo op zijn tijd .....
Ja maar Portugal is groter dan die postzegel waar ze woont dus goed mogelijk dat ze, daar een paar dagen voor moet fietsen...Zo rustig is het toch niet meer... las/hoorde over een Portugese rechter die de politie woordelijk te lijf ging over bakpamperplicht.
Andere variabelen: sommige bezorgers geven het af bij de buren (bij mij gebeurd). Mooi, want bij pktr "moet" je je legitimeren en dat id-nummer gaat de postnl bigbrother computer in. Dus: WEIGEREN... postnl heeft geen wettelijk recht die persoonsgegevens gegevens op te slaan. Kijken mag, aankomen niet ... laten zien. Afhallpuntmedewerkers toesten het telefoonnummer van hun schoonmoeder maar in. Even kijken of naam klopt.Heeft iemand al gehad bij bestelling IVM dat er gemeldt wordt dat t pakket opgehaald moet worden bij plaatselijk postkantoor? Vraag dit voor vriend in NL die besteld heeft via de revolutie link.
Sandra
Heb ik vrijdag ook gehad, zaterdag bij postkantoor geweest, daar was het niet. Vanmiddag zat het gewoon in de brievenbusHeeft iemand al gehad bij bestelling IVM dat er gemeldt wordt dat t pakket opgehaald moet worden bij plaatselijk postkantoor? Vraag dit voor vriend in NL die besteld heeft via de revolutie link.
Sandra
Ooh, dacht dat Portugal goed werkende tamtam had. Hebben ze hier ook, alleen ook voor de lokale tamtam hier geldt... klötetál .. niet te verstaan.Ja maar Portugal is groter dan die postzegel waar ze woont dus goed mogelijk dat ze, daar een paar dagen voor moet fietsen...
Had je maar naar een ontwikkeld land moeten gaan niet een die jaren achter een ijzeren gordijnen heeft gezeten.Ooh, dacht dat Portugal goed werkende tamtam had. Hebben ze hier ook, alleen ook voor de lokale tamtam hier geldt... klötetál .. niet te verstaan.
Nog zoiets aparts hier .. als ze weggaan zeggen ze 'hello hello'.