Ivermectine

US $77.98 20% Off | New lvermectine 5mg Tablets For Cats Dogs 100 tablets Fast 10bottle

De link is inmiddels alweer verwijdert. Nieuwe hieronder.

US $10.64 20% Off | 5mg 100 Tablets Insect repellent in the pet body 100tablets/bottle

Laatst bewerkt:
Om je pakket uit China te volgen.
https://www.17track.net/en

https://www.17track.net/en

Accident waiting to happen.

Mike
The accident just happened:

Mike

Er zijn mensen die koe willen spelen door 6 kuub aan blaadjes per dag in te nemen in plaats van ivm, maar inderdaad takjes blaadjes en plantjes graag een eigen draad,
Het zweef thee mutsen draadje of zo
prima dat het verhuist, maar mijn kruidenmengsels zijn zo enorm krachtig, zo'n goede droogkast, dat ik er niks zweverigs aan kan ontdekken.(planten uit deze omgeving, op goede plekken geplukt. Je krijgt er echt een zomerboost van in de winter)

Vandaag 5e dag kuur ivermectine. 3 per dag. Er gebeurt veel bij de ogen. Blijkbaar zaten daar veel eiwitten vast.( slijmvliezen) Hersenen rustiger. Ben voorzichtig positief dat dit echt wel goed opruimt, dan een aspect waar ik zelf niet goed 'bij kon'.

Ik vindt het wel stoer, hij zet het op het netvlies dat de overheid de kluit bedonderd
"Dit middel tegen wormen en schurft zou volgens de eigenaar van Ecoboerderij De Haan ‘gegarandeerd corona voorkomen’. "
Dat wel ja, maar tussen stoer en stom zit een hele dunne grens:-)

waar is de video te zien ?
Hier:

En in dit artikel:

Ik slik dagelijks 2 pilletjes ivermectine, maar denk dat chanca piedra thee combineren een goed idee is.
Uiteindelijk zijn de pilletjes ivermectine ook gewoon gewonnen uit natuurlijke grondstoffen.
Ben ook een groot voorstander van Antibiotica mits je het nodig heb, niks mis mee
Even terug komen op antibiotica en dan wel de variant Azitromycine:

Hoe werkt Azitromycine?

Azitromycine wordt na inname via het bloed door het hele lichaam verspreid. Het komt dus overal. Het remt de groei van vele soorten bacteriën, doordat het de eiwitaanmaak binnen de bacterie belemmert. Een bacterie kan zonder eiwitten niet verder groeien.....
++++++ spike eiwitten ++++++
  • Azitromycine remt de groei van bacteriën (antibioticum). Werkt binnen enkele dagen.
  • Bij luchtweginfecties, zoals infecties van longen, luchtpijp, keel, bijholtes en middenoor. En bij huidinfecties, geslachtsziekten (gonorroe en chlamydia), Lymeziekte (tekenbeetziekte) en reizigersdiarree.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan