Angelface
Well-known member
Nu via tablet lukt het wel, vanmiddag via pc stond er dat het product niet te bestellen was.Jawel hoor, zojuist nog gecheckt.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu via tablet lukt het wel, vanmiddag via pc stond er dat het product niet te bestellen was.Jawel hoor, zojuist nog gecheckt.
Mike
geldt deze link nog steeds?US $77.98 20% Off | New lvermectine 5mg Tablets For Cats Dogs 100 tablets Fast 10bottle
64.44US $ 20% OFF|New lvermectine 5mg Tablets For Cats Dogs 100 tablets Fast 10bottle| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
De link is inmiddels alweer verwijdert. Nieuwe hieronder.
US $10.64 20% Off | 5mg 100 Tablets Insect repellent in the pet body 100tablets/bottle
8.79US $ 20% OFF|5mg 100 Tablets Insect repellent in the pet body 100tablets/bottle| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
nee dus!geldt deze link nog steeds?
https://nl.aliexpress.com/item/1005...&terminal_id=e296dc4961a74359911bd5e9c1165dd7geldt deze link nog steeds?
dank Johnny, is voor een bekende van mij.https://nl.aliexpress.com/item/1005...&terminal_id=e296dc4961a74359911bd5e9c1165dd7
..deze wel en misschien heb je wat aan deze promo-code FON0MLXNX7BB.
Zie banner bovenaan het forum. Hoe moeilijk kan het zijn?nee dus!
Weet jij nieuwste link Mike?
excuus, in de haast van delen, en 10 andere dingen tegelijk doen werkt nietZie banner bovenaan het forum. Hoe moeilijk kan het zijn?
Mike
MIjn ervaring is 2- 3 weken maar als voorbeeld een bestelling van 28 augustus moet ik nog ontvangen.Wat is de gemiddelde levertijd ongeveer? Bij mij staat bij order status staat ‘awaiting delivery’ maar ergens anders staat weer ‘canceled bij seller’. Heb 6 sept besteld dus week of twee terug
En als er canceled by seller staat, zegt dat dan iets? Of kan ie dan alsnog komen?MIjn ervaring is 2- 3 weken maar als voorbeeld een bestelling van 28 augustus moet ik nog ontvangen.
Dat heb ik nog niet meegemaakt maar ik zou gewoon even contact opnemen met de verkoper.En als er canceled by seller staat, zegt dat dan iets? Of kan ie dan alsnog komen?
Je kan contact maken via de winkel en dan in de chatbox. Roli zit ook op t forum wat een private message functie heeft. Ik ga hier zijn 06 niet plaatsen maar ook via Whatsapp te bereiken. Mailen weet ik niet.is Roli persoonlijk te mailen?
Voorheen kwam alles van Ivermectine binnen, sinds ik bestel via de banner nog niks ontvangen.Zie banner bovenaan het forum. Hoe moeilijk kan het zijn?
Mike