Johnny
Well-known member
Is hij van Live MustHave Store?Sinds een week heb ik whatsapp-contact met Roli, een van de verkopers van Ivermectine op AliExpress.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is hij van Live MustHave Store?Sinds een week heb ik whatsapp-contact met Roli, een van de verkopers van Ivermectine op AliExpress.
Mike
Dank je wel,Nee, daar heb ik ook een bestelling bij lopen. Kan zijn dat deze al binnen is, aangezien ik geen idee hen welke zending vam wie is. De verkoper waar ik het nr. van heb gegeven is van Shop910766003 Store.
Mike
Wat ik hier niet aan begrijp. De whitehats zouden alles onder controle hebben, maar dan laat je toch niet zo giga veel mensen dit dodelijke vaccin nemen? Diverse wetenschappers zeggen gewoon keihard dat je er binnen 2 jaar niet meer bent ivm de cytokienen of zo iets, dat je lichaam ontstekingen niet meer kan aanpakken. Kun jij je er iets bij voorstellen dat het gros van Nederland er straks niet meer is?4-6% lost forever. Let op: worldwide.
Mike
Dit is je antwoord, maar of je het leuk vindt is een tweede:
De white hats zijn diepgelovige christenen. Zij nemen twee dingen heel serieus: vrije wil en bijbelvoorspellingen. Dit is Gods wil, the meek shall inherit the earth, days of Noah. Wie uit eigen vrije wil kiest om zich te verbinden aan Het Kwaad zal hiervoor de ultieme prijs moeten betalen, het is niet anders. De reden waarom dit zo moet gebeuren? We moeten af van dat 'lafheidsgen', we kunnen met deze mensen geen nieuwe wereld opbouwen, zij remmen ons in onze evolutie/ascentie. Met deze lui erbij zitten we binnen de kortste keren in exact dezelfde situatie, zij zullen het nooit leren omdat ze laffe angsthazen zijn. Sorry dat ik zo hard klink, maar dat is de keiharde realiteit.
Mike
Probeer of je zijn telefoonnummer kan krijgen voor chats via whatsapp. Het is altijd goed om een tweede leverancier te hebben waar we mee kunnen communiceren.Dank je wel,
Via de chat krijg ik bij die verkoper van Life Musthave Store respons op mijn vragen en ook als er een nieuwe bestellink voor ivermectine is.
Oké dat is vreemd, ik heb tot nu toe alles binnen gekregen via AliExpress? En zelfs veel eerder dan in de app stond aangegeven. Ligt dan misschien aan de leverancier.Wat ik via Ali had besteld komt niet langs de douane (wordt in China al tegengehouden). Nu besteld via Indiamart. Ik heb een track and trace, nu afwachten of het daadwerkelijk lukt.