Ivermectine

Het is in dit of in een ander topic al een keer geschreven: Ivermectine verhoogt de ATP productie. Daardoor kan je je energieker voelen. In enkele artikelen heb ik dit ook gelezen.
Is dit effect tijdelijk tot de Ivermectine is uitgewerkt of geeft het het lichaam de natuurlijke kracht terug om voldoende ATP te blijven maken?

Hier heb ik nog geen antwoord op gevonden. Ik heb nog niet genoeg Ivermectine gebruikt om deze vraag voor mezelf te kunnen beantwoorden. Kunnen de Ivermectine gebruikers hier al iets over zeggen?

Ik slik het momenteel nog steeds dagelijks, dus ik kan hier pas iets over zeggen als ik er een tijdje mee stop. Ik kom er nog op terug!

Mike

Persoonlijk denk ik steeds: is dit allemaal wel te vertrouwen via China Azië en andere landen/mensen en alie sites?

Nu je al deze positieve resultaten leest, twijfel je daar nog aan dan?

Mike
Eerlijk gezegd deel ik die twijfels ook nog steeds. En, de enige die echt zeer positief is ben jij. Aan de andere kant, de Panacur enzo vertrouw ik wel. Hoewel ik, eerlijk is eerlijk, op dit moment geen verschil merk qua fysieke gezondheid in vergelijking met voor de kuurtjes fenbendazol (hoofdingrediënt van Panacur). Mentaal voel ik me op dit moment wel sterk, maar dat hoeft niets te maken te hebben met de fenbendazol.

Wellicht is er helemaal niets aan de hand en is het allemaal zuivere ivermectine, maar met potjes met beschrijvingen die ik niet kan lezen als gevolg van alle chinese tekens heb ik zo mijn twijfels.

Wie zal het zeggen. 1 ding is zeker, en dat is dat we de alom geprezen wetenschap lekker omzijlen en dat wij op dit moment ons eigen onderzoek doen. Of dat nu is met ivermectine of andere ontwormers.

Arie

@Spiritoverflesh ja.. zo stom maar al kon ik die ivermectine hier bij de drogist halen net als mebendazol dan voelde het wat “veiliger”. Of in ieder geval een Engelse beschrijving ofzo.

Volg jij een ander forum.of zo? Ik de enige die hier enthousiast over is? En we hebben die Chinese karakters toch vertaald, of niet dan? We hebben het hier over de grootste medische ontdekking van de geschiedenis en we mogen blij zijn dat we hier aan kunnen komen en jullie gaan lopen muggeziften? Soms begrijp ik de mensheid echt niet meer. Het moet echt nog veel.slechter worden, want jullie hebben dus nog de luxe om de azijnpisser uit te hangen.🥺

Mike

Je hebt gelijk hoor, maar dit zit dus in mn kop dus wilde er eerlijk over zijn. Ben blijkbaar super voorzichtig, komt mede doordat ik de borst geef en gewoon echt het beste wil doorgeven voor mn kind. Maargoed ik hou nu op en ga over tot actie.

Ik nam 2 dagen geleden voor het eerst 4 tabletjes, en vandaag heb ik opnieuw 4 tabletjes ingenomen en ik blijf de komende dagen slikken en zal ook mijn bevindingen hier delen.

En ja, ik moest mezelf ook even laten wennen aan het idee om pilletjes uit een Chinees potje te nemen... Maar goed, inmiddels heb ik nu meerdere bestelling gedaan bij Ali, dus ik ga ook een mooie voorraad opbouwen!😁

• Leuk
Waarderingen: muis
Je hebt gelijk hoor, maar dit zit dus in mn kop dus wilde er eerlijk over zijn. Ben blijkbaar super voorzichtig, komt mede doordat ik de borst geef en gewoon echt het beste wil doorgeven voor mn kind. Maargoed ik hou nu op en ga over tot actie.
Bestellen kan je het sowieso, dan heb je het in ieder geval vast in huis....als je het niet aandurft om te nemen omdat je borstvoeding geeft dan wacht je tot je het niet meer geeft en begint dan? Maar dan heb je het alvast

• Leuk
Er speelt iets veel diepers. Velen van ons willen helemaal geen verlossing van Het Kwaad, omdat het door ego gedreven, getraumatiseerde deel van ons zich daaraan heeft verbonden en zich ernee heeft geidentiiceerd. Dit zelfsaboterende deel wil pijn en leed uit het verleden eindeloos verlengen als een parasiet die zijn gastheer opvreet en uiteindelijk vernietigt. Elke dag dat je hiernee rond blijft lopen breng je jezelf meer schade toe. Jij zou gebaat zijn bij 12-stappenwerk, muis. Email mij als je hieraan toe vent.

Mike

Laatst bewerkt:
Daar zeg je wellicht iets wat raak is. Iets wat verstopt zit onder het: ik vertrouw dat spul niet 100%.
I’m working on it .. hypnotherapie.
Maar misschien kan 12 stappenplan hier naast.

Heel graag. Moet ik niet een of andere knop indrukken om jouw gegevens te zien?
Heeft geen haast. in de loop van de avond of morgen o.i.d.

Wij hebben altijd vertrouwd op onze dokters!!!!
En vroeger kon dat ook wel. Wij kregen echt geen medicijnen van onze huisarts voor een griepje.

Het feit dar jij je nu probeert te verdedigen zegt mij dat ik een snaar heb geraakt. De waarheid doet pijn.

Mike

Er speelt iets veel diepers. Velen van ons willen helemaal geen verlossing van Het Kwaad, omdat het door ego gedreven, getraumatiseerde deel van ons zich daaraan heeft verbonden en zich ernee heeft geidentiiceerd. Dit zelfsaboterende deel wil pijn en leed uit het verleden eindeloos verlengen als een parasiet die zijn gastheer opvreet en uiteindelijk vernietigt. Elke dag dat je hiernee rond blijft lopen breng je jezelf meer schade toe. Jij zou gebaat zijn bij 12-stappenwerk, muis. Email mij als je hieraan toe vent.

Mike

Velen zijn ronduit verslaafd aan de dopamine en adrenaline voortkomend uit angsten. Pure selfsabotage is wat er gebeurt zonder dat mensen het zich realiseren. Mensen zitten gevangen in hun eigen door angsthormonen gedreven lichaam gevangen. Voor je lichaam zorgen is essentieel. Als ivermectine of wat dan ook daarbij kan helpen, mooi! Maar ware heling komt toch echt van boven. Een spirituele oorlog win je niet met biochemische oplossingen.

Al die angsthormonen fungeren als drugs. Wees nuchter en sterk in je vertrouwen op God.

Peter 5:8:
"Be alert and of sober mind. Your enemy the devil prowls around like a roaring lion looking for someone to devour."

God wil niet dat wij het moeilijk hebben. Echter moeten wij gaan realiseren dat wij het onszelf vaak onnodig moeilijk maken:

Jeremiah 29:11:
For I know the plans I have for you,” declares the LORD, “plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future.

Leg je zwakheden en zonden bij Hem neer. Ga samen met God aan de slag. Kijk jezelf in de spiegel. Anders wordt deze spirituele oorlog je teveel. Ik heb zo'n vermoeden dat wat wij het afgelopen jaar hebben meegemaakt nog NIETS is in vergelijking met wat ons te wachten staat qua ellende en narigheid.

En geloof me, ik ben geen engeltje. I am one heck of a sinful dude! Ik bega ook zonden. Ik heb ook angsten. Maar ga ermee aan de slag! Het is niet een keuze die je op een dag maakt en dan verlost bent van alle narigheid. Trusting god and having faith in Him is a daily walk! Een proces waar je in gaat en dagelijks in wil groeien.

God has got this. But he needs his soldiers to have faith and trust in Him.

Arie

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Persoonlijk denk ik steeds: is dit allemaal wel te vertrouwen via China Azië en andere landen/mensen en alie sites?
Helemaal aan het begin had ik dat ook( zelfs met de honden ontwormers uit NL) maar ben toch snel overstag gegaan omdat ik merkte dat het angst was, die er met mij vandoor wilde gaan. Ik heb mijn angst opzij gezet, vertrouwen in God en gewoon begonnen met al die kuurtjes, ook die uit China. Ik denk zelf ook als jou mindset sterk is en je bent overtuigd dat het je niet zal schaden dan gaat dat ook niet gebeuren. Dus sowieso eerst angst overwinnen en dan pas beginnen, rijmt ook nog:sneaky:

• Leuk

Mike
Dit zou zomaar eens waar kunnen zijn wat je daar zegt Mike; over het algemeen houden zelf-reflecterende mensen zich vooral bezig met de buitenste lagen van ego. (trots, ijdelheid enz.) Dit is al pijnlijk genoeg maar als je dieper graaft ga je de werkelijke shit ontdekken van jezelf en anderen. Gurdjieff zei lang geleden al: "Mensen zijn bereid alles op te geven... behalve hun negatieve emoties!"

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan