Zoals je kunt zien wordt geen enkele negatieve interactie met andere medicatie genoemd.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iets minder nemen??hoi mensen,
Ik heb een vraag over Ivermectine
Ik ben bij 2 lezingen van Mike geweest. Super interessant.
Ik heb ook Ivermectine besteld, en ontvangen (Bedankt Roli).
Nu heb ik twee maal een begin gemaakt met de tabletjes. Netjes uitgerekend wat mijn dosering is. Eerste dag geen reactie, tweede dag iets vermoeid. De derde dag, dood en dood moe. Terug naar bed en alleen maar geslapen tot laat in de middag. En dan is alles over.
Heeft iemand een suggestie voor me, hoe dit te voorkomen?
Graag zie ik jullie reactie tegemoet.
Percy.
Hoi lusado, heb je inmiddels de pillen v roli laten testen? Was daar erg nieuwsgierig naar. Dit ivm vragen uit omgeving en ook voor mezelf. Ik slik deze nu ruim 2 weken, waarvan 1 week avm en 1 week ivm. Wat is jouw/jullie ervaring met ivm/avm.Binnenkort laat ik de roli tabletten onderzoeken in een lab (of dat het werkelijk gaat om het gene zoals het wordt verkocht). Gelukkig is het een bekende van mij. Wordt vervolgd
Nog ff en sommige christenen krijgen gelijk homofilie is te genezen..... Ok met dat paardenmiddelNieuwe theorie..
Bekijk bijlage 5083
Kan zeker een verklaring zijn... Vooral het feit dat sommige mannen op latere leeftijd of plotseling tijdens de puberteit ineens homo worden, terwijl ze daarvoor hetero waren... Ik heb dat nooit kunnen begrijpen... Ook de seksuele losbandigheid zonder enige grens (zoals groepsseks en al die rare fetishes etc) heb ik ook nooit begrepen...Nieuwe theorie..
Bekijk bijlage 5083
Kolere wat een geldHier de rechtstreekse link:
Stromectol kopen zonder recept in apotheek. Stromectol bestellen goedkope online in België
Stromectol bestellen zonder recept in België. Kopen goedkope Ivermectine Stromectol Generieke! Beveiligde Betaling - Visa, MasterCard, AMEX, JCB, Diners Club, Discover, Bitcoin, ETH, USDT.brobelgie.be
Ze kennen hun prijzen wel, zeg! De vraag is ook of het niet onderschept zal worden door PostNL.
Mike