Ivermectine

Het pakketje met Ivm is (nog) niet geleverd en besteld via Fatsforum store, deze store is overbelast bij AliExpress. Ik heb m’n geld terug gehad via Ali, dus daar ben ik tevreden over. Het blijft een gokje of het aankomt en daar kan Roli niets aan doen.

hoi mensen,
Ik heb een vraag over Ivermectine
Ik ben bij 2 lezingen van Mike geweest. Super interessant.
Ik heb ook Ivermectine besteld, en ontvangen (Bedankt Roli).

Nu heb ik twee maal een begin gemaakt met de tabletjes. Netjes uitgerekend wat mijn dosering is. Eerste dag geen reactie, tweede dag iets vermoeid. De derde dag, dood en dood moe. Terug naar bed en alleen maar geslapen tot laat in de middag. En dan is alles over.

Heeft iemand een suggestie voor me, hoe dit te voorkomen?
Graag zie ik jullie reactie tegemoet.
Percy.

hoi mensen,
Ik heb een vraag over Ivermectine
Ik ben bij 2 lezingen van Mike geweest. Super interessant.
Ik heb ook Ivermectine besteld, en ontvangen (Bedankt Roli).

Nu heb ik twee maal een begin gemaakt met de tabletjes. Netjes uitgerekend wat mijn dosering is. Eerste dag geen reactie, tweede dag iets vermoeid. De derde dag, dood en dood moe. Terug naar bed en alleen maar geslapen tot laat in de middag. En dan is alles over.

Heeft iemand een suggestie voor me, hoe dit te voorkomen?
Graag zie ik jullie reactie tegemoet.
Percy.
Iets minder nemen??

Binnenkort laat ik de roli tabletten onderzoeken in een lab (of dat het werkelijk gaat om het gene zoals het wordt verkocht). Gelukkig is het een bekende van mij. Wordt vervolgd
Hoi lusado, heb je inmiddels de pillen v roli laten testen? Was daar erg nieuwsgierig naar. Dit ivm vragen uit omgeving en ook voor mezelf. Ik slik deze nu ruim 2 weken, waarvan 1 week avm en 1 week ivm. Wat is jouw/jullie ervaring met ivm/avm.
bij avm zag ik heel snel sterretjes rondom mijn zicht en ik leek wel rustig en druk tegelijk. Bij ivm dus geen bijwerkingen of positieve werking. Ik lees ook wel wat over een goede of slechte ontgifting, wat is dat?

Kan zeker een verklaring zijn... Vooral het feit dat sommige mannen op latere leeftijd of plotseling tijdens de puberteit ineens homo worden, terwijl ze daarvoor hetero waren... Ik heb dat nooit kunnen begrijpen... Ook de seksuele losbandigheid zonder enige grens (zoals groepsseks en al die rare fetishes etc) heb ik ook nooit begrepen...

Maar ik denk dat de oorzaak van homoseksualiteit veel breder ligt. Want ik ben voor mijn 23ste altijd heel braaf geweest, dus ik kan voor die tijd onmogelijk geïnfecteerd zijn door zo'n soort parasiet... En vanaf m'n 26ste heb ik een monogame relatie.
Ik slik al maandenlang bijna dagelijks AVM/IVM en verder geen verandering bij mij. M'n vriend slikt het ook al een tijdje, bij hem idem dito. Afgelopen maanden heb ik geen enkele keer wormen aangetroffen in m'n ontlasting, ook niet tijdens de panacur-kuurtjes.

Die lui zitten allemaal op een verkeerd spoir net hun parasieten. Het gaat [HEN] om DOOD OF KUNSTMATIG DNA, niets wat leeft volgens een goddelijke blauwdruk.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan