Ivermectine

Laatst bewerkt:
Uitzonderingen van de mondkapjesplicht: Faceshield, schriftelijke verklaring of je laat medicijnen zien. Ik neem een potje IVM in mee voortaan. ;)
video van rijksoverheid.

Ik zie nu te vaak links voorbij komen naar peperdure Stromectol (IVM voor menselijk gebruik), allemaal van nieuwe forumleden. Ik krijg de indruk dat er hier vallen worden gezet. Mensen, tuin er niet in, Stromectol wordt vaker wel.in beslag genomen dan niet. Blijf bestellen bij Roli, we zien de pakketjes gewoon weer aankonen na een wat moeizame maand oktober. Bestel het hier:

Let niet op wat je ziet in het plaatje, maar klik de link aan en kies welke 'kleur' je wil.

Mike

Ik zie nu te vaak links voorbij komen naar peperdure Stromectol (IVM voor menselijk gebruik), allemaal van nieuwe forumleden. Ik krijg de indruk dat er hier vallen worden gezet. Mensen, tuin er niet in, Stromectol wordt vaker wel.in beslag genomen dan niet. Blijf bestellen bij Roli, we zien de pakketjes gewoon weer aankonen na een wat moeizame maand oktober. Bestel het hier:

Let niet op wat je ziet in het plaatje, maar klik de link aan en kies welke 'kleur' je wil.

Mike
precies ook bij ons is weer binnen gekomen....zelf gebruik ik de homeopatische korrels van iver die voor mij zijn gemaakt

Nav klachten gisteren getest bij GGD. Vandaag uitslag: positief.
Wie heeft er ervaringen met gebruik IVM in acute situatie (hoeveel, hoe lang)?
Gisteren al begonnen met 4 tabl van AE. Ben 90 kg zwaar. Vandaag weer.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan