S
Sailor
Guest
Kunnen we het op jou testen... 500 mg ivm in een keer zou een trol dan oplossen....Het was toch tegen parasieten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen we het op jou testen... 500 mg ivm in een keer zou een trol dan oplossen....Het was toch tegen parasieten?
Duidelijk dat je je totaal niet hebt ingelezen Pjottrol. Misschien eerst inlezen en kijken of je aansluiting hebt met de ideeen hier? Wij weten al van niet nl. Alvast doei doei!!Het was toch tegen parasieten?
Jullie slikken iver toch ivm parasieten niet ivm virussen die niet bestaan
Nee want iver slik je bij parasieten of om te ontgiften niet tegen niet bestaande virussen. Foei.alternatief: bij klachten thuisblijven en heel snel aan de IVM. That's it!
Hoi, dochter heeft voetschimmel, bij haar werkt ivm niet, ze smeert er nu prep crème op, dit lijkt tot nu toe te helpen, de jeuk word minder.. Maar iedereen is anders misschien helpt het bij jou wel, gewoon proberen.Hoi, ik ben nieuw hier.
Zijn hier mensen bekend met IVM, werkzaam tegen voetschimmel en handeczeem?
hij is nog blind ook kan niet kijkenJullie slikken iver toch ivm parasieten niet ivm virussen die niet bestaan
Iver slik je niet bij een niet bestaand virus. Iver is tegen parasieten zoals wormen. Corona bestaat niet. Hai.Nav klachten gisteren getest bij GGD. Vandaag uitslag: positief.
Wie heeft er ervaringen met gebruik IVM in acute situatie (hoeveel, hoe lang)?
Gisteren al begonnen met 4 tabl van AE. Ben 90 kg zwaar. Vandaag weer.
Nee want virussen bestaan niet. Oh wacht..Het cov vir. Is NIET overdraagbaar
De ark. Ach ja.We hebben weer een trol.
Een ongewenste verstekeling aan boord van de ark.
Vind ik ook jammer! Na de eerste paar berichten verraden ze zichzelf al. Waarom kunnen ze niet beetje bescheiden meespelen en later pas toeslaan?Toch jammer dat iedere trol echt het zelfde lage niveau heeft. Dat ze niet gewoon iets meer hun best doen.
Horzels zijn het, trorzelsVind ik ook jammer! Na de eerste paar berichten verraden ze zichzelf al. Waarom kunnen ze niet beetje bescheiden meespelen en later pas toeslaan?
Dan heeft hij weinig geleerd van alle vorige keren hierZou het niet steeds dezelfde persoon zijn onder verschillende IP-adressen?
Aan de schrijfstijl te zien is het wel vaak dezelfde die terugkomt.Zou het niet steeds dezelfde persoon zijn onder verschillende IP-adressen?
Denk ik ook. En hij komt om bewust de boel te verstoren hier.Aan de schrijfstijl te zien is het wel vaak dezelfde die terugkomt.
ja natuurlijk 5mgZe zal tabs van 5 mg bedoelen, lijkt mij zo.
Mike