hilde
Well-known member
drammende ...Weinig inhoud hier.
Alleen maar trol gillers zonder onderbouwing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
drammende ...Weinig inhoud hier.
Je vraagt er zelf om. Focus jezelf op wat jouw verder brengt in het leven en verder te bouwen ipv de focus te leggen op negativiteit.Weinig inhoud hier.
Ik ga mij maar weer afmelden.Ik zeg tot nooit meer ziens Madeliefje666
Bedankt voor je waardevolle bijdrages! Veel geluk verder! Doei doeiIk ga mij maar weer afmelden.
Het lijkt wel een forum voor gevaccineerde hier.
Die zijn ook zo ongastvrij, wantrouwend en vijandig.
Ik zoek verbinding inpv aangevallen te worden.
Kille bedoeling hier.
Dit had ik helemaal niet verwacht. Best schrikken van het niveau hier.
Of zitten er hier juist trollen om nieuwkomers op deze manier weg te jagen!
Het niveau blijft dalen.Bedankt voor je waardevolle bijdrages! Veel geluk verder! Doei doei
creatief bezig Ragnar!!!
Mike heeft meer dingen te doen denkHet niveau blijft dalen.
De wakkeren moeten zich maar is gaan afvragen hoeveel trollen er zich nu echt onder hen bevinden!
En Mike houd zich ook stil.
Een reactie via de PB kan er niet vanaf.
Het stinkt hier flink.
Doeidoei
Ja die maakt echt goede reclame voor jullie forum. Triestcreatief bezig Ragnar!!!
Je zou ook gewoon eerst eens een paar uurtjes kunnen lezen op het forum. Daarna is het een idee om te verbinden en bijdrage te leveren door interesse te tonen in waar dit forum om draait.Ik ga mij maar weer afmelden.
Het lijkt wel een forum voor gevaccineerde hier.
Die zijn ook zo ongastvrij, wantrouwend en vijandig.
Ik zoek verbinding inpv aangevallen te worden.
Kille bedoeling hier.
Dit had ik helemaal niet verwacht. Best schrikken van het niveau hier.
Of zitten er hier juist trollen om nieuwkomers op deze manier weg te jagen!
Ik kan er niet de vinger op leggen maar er zit hier iets goed fout.
Ik ben weg.
Ik dacht dat jij jezelf af zou melden en al afscheid had genomen? Hulp nodig?Ja die maakt echt goede reclame voor jullie forum. Triest
Ik weet genoeg.Je zou ook gewoon eerst eens een paar uurtjes kunnen lezen op het forum. Daarna is het een idee om te verbinden en bijdrage te leveren door interesse te tonen in waar dit forum om draait.
Zou het eindelijk?Hehe eindelijk
Het is een leuke groep mensen hier en erg leerzaam maar blijkbaar weet je alles al. Maar je ben vrij om weer te vertrekken al verwacht ik dat je gezien je reacties nog wel even al blijven.Ik weet genoeg.
Alleen maar trollen roepers en echte trollen.
Zelfs het beheer maakt zich daar schuldig aan. Triest
Dat is Mike ook, maar hij is wel zo aardig om te helpenIk denk dat Mike erg vrouwonvriendelijk is door de afmeld procedure zo moeilijk te maken dat er niets anders over blijft dan tegensputteren !!