TPO = Trollen Propaganda Oetlullen
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar is ie weerTPO = Trollen Propaganda Oetlullen
Mike
Gaan we weer met deze onzinhttps://tpo.nl/2021/11/19/extra-ziekenhuisopnames-in-oostenrijk-door-ivermectinevergiftiging/
Haha nog eentje in de categorie nepnieuws en staatspropaganda.
Grote paniek die Ivermectine is echt levensgevaarlijk en we worden allemaal vergiftigd door dat spul.
Sinds wanneer maken ze zich daar druk om wappies als het echt gevaarlijk is willen ze juist dat je het slikt!Gaan we weer met deze onzin
Volgens hun is 3 x 3 mg al vergif, ze hebben dus onderzoek gedaan naar ivermectine en gezien dat bij muizen deze hoeveelheid inderdaad giftig is, maar aan ge ziet ze bij TPO nog moeten beginnen aan de kleuterschool is begrijpend lezen nog een probleem muizen en mensen beging beiden met een m en eindigt met een n.....Sinds wanneer maken ze zich daar druk om wappies als het echt gevaarlijk is willen ze juist dat je het slikt!
Hadden ze een muis van 45 kilo?Volgens hun is 3 x 3 mg al vergif, ze hebben dus onderzoek gedaan naar ivermectine en gezien dat bij muizen deze hoeveelheid inderdaad giftig is, maar aan ge ziet ze bij TPO nog moeten beginnen aan de kleuterschool is begrijpend lezen nog een probleem muizen en mensen beging beiden met een m en eindigt met een n.....
Nep nieuws zelfs nep brengen is wel heel nep
Nee 45 grHadden ze een muis van 45 kilo?
Ja, dan kan ik me voorstellen dat tie ompleurtNee 45 gr
Gisteren is mijn bestelling binnen gekomen ga nu starten met 1x daags 2 tab. a 5mg ik meld mij weer. en lees mijzelf weer een versuffing.goeden morgen allemaal,
Iemand bekent met het innemen van ivm en vermoeidheid. Ik heb nu 2 potjes op, maar mij valt op dat ik zo ontzettend moe ben. Nu zit ik op een nieuwe dosis te wachten. Dus zoals jullie begrijpen nu even geen ivm ik ben minder moe. is hier iemand mee beken? Minder innemen? Neem nu 1xdd 3tab. a 15mg.
Verder slik ik vit.D, en C. Quercitine, Zink, Magnesium en Selenium.
Vast bedankt voor het mee denken.
gr. IngridM
Leg mij aub eens uit hoe ze iets hebben dat niet bestaat ?De IVM is hier vandaag binnengekomen. In minder dan twee weken via de link van Roli. Top! Geen dag te vroeg, want afgelopen week drie stuks in de familie met c.
Leg mij aub eens uit hoe ze iets hebben dat niet bestaat ?
Oei, nog iemand met een onbestaand virus.Intussen heb ik trouwens corona gehad en gemerkt hoe sterk ivm werkt. Binnen een paar uur merkte ik de sterke opruiming die gaande was, en dat ik helder was in mijn hoofd, en wel moe van het opruimen.
Is er bekend of ivm ook tegen kanker werkt? Ik heb daar in mijn omgeving mee te maken, een gevaccineerde persoon die nu kanker blijkt te hebben.
Het is bij de devils altijd het tegenovergestelde: zeggen zij dat iets slecht is dan is het juist goed.Gaan we weer met deze onzin