S
Sailor
Guest
Juist wel de postnsb klanten service is met de noorderzon vertrokken dus blijf jij over als aanspreek puntNiet bij mij klagen hè
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Juist wel de postnsb klanten service is met de noorderzon vertrokken dus blijf jij over als aanspreek puntNiet bij mij klagen hè
Oprotten hoor met die post Anaal troep in mijn vrije tijdJuist wel de postnsb klanten service is met de noorderzon vertrokken dus blijf jij over als aanspreek punt
En dan geven we toch @ragnar de schuld
Roli of Daisy?
RoliRoli of Daisy?
Wat ik begrepen heb doet hij het door de yoghurt, misschien in plaats van cornflakes of zoMike maak je er pap van of i.d. ?
Ivermectin-o'sWat ik begrepen heb doet hij het door de yoghurt, misschien in plaats van cornflakes of zo
Ik kreeg ook zo'n brief vandaag, maar mijn in beslaggenomen bestelling dateert van eind augustus bij roli. Roli heeft de bestelling allang opnieuw verstuurd en ik heb hem allang ontvangen
Niet op donderdag toch? Dat komt alleen als er meer donaties komenIs er trouwens geen trol vandaag, of heb ik hem gemist ?
Het enige wat zal werken is het vaccin incl boosters geloof Hugo toch eens, je kan toch zo zien dat zelfs z'n vrouw hem op 1.5 meter houdt omdat hij z'n neus niet uit de bilnaad van Rutte houdtBoeiend stukje
COVID-19 early treatment: real-time analysis of 1,779 studies
COVID-19 early treatment: real-time analysis of 1,779 studiesc19early.com
En voor de visueel ingestelden:Het enige wat zal werken is het vaccin incl boosters geloof Hugo toch eens, je kan toch zo zien dat zelfs z'n vrouw hem op 1.5 meter houdt omdat hij z'n neus niet uit de bilnaad van Rutte houdt